Hamis adat lefejtés a léleknek

Sírtam

2018. december 02. - Sziklaszilárd

will_smith.jpgAznap reggel amikor felébredtem az elmém kiadta azt a képet aminek hatására rám jött a sírás. Ilyen sírásom már volt korábban amikor a drogmentes maratont csináltam és én voltam az aláírásgyűjtésért felelős. Embereket kellett megkérdezni, hogy csatlakoznának-e egy aláírással a drogmentességhez, és cserébe kaptak egy felvilágosító füzetet. Nem volt egyszerű rávenni a csapattársakat eme cselekedetre, mert idegennel beszélni nem feltétlenül egyszerű és általában párosával, csoportosan mentünk és úgy könnyebb volt a feladat. Ha valaki megcsinált 10-20 aláírást már örültünk neki, ha valaki 100-at elért azt már külön ünnepeltük, de volt 1-2 profi aki a 200 felé is fel tudott menni néha.

Az egyik nap úgy döntöttem, hogy példát mutatok és megkértem a csapatkapitányt, hogy tegyenek engem 9-kor ki a Szegedi buszmegállónál és 3-ra jöjjenek értem. 2 mappám volt meg 600 füzetem. Tömegekhez mentem oda és beszéltem hozzájuk, miközben odaadtam a mappákat és kértem, hogy írják alá. Csak elvétve volt, hogy valaki nem írta alá és 800-nál jártam amikor rám jött a sírás. Valamit jóvátehettem az emberekkel kapcsolatban, mert hihetetlen élmény volt, ahogy nem tudtam beszélni, mert akkor észrevették volna, hogy sírok és csak nyújtottam a mappát és akihez ezalatt az idő alatt odamentem - kb. 30 ember - az mind mondott valamit, hogy mennyire jó ez amit csinálunk és persze hogy támogatja, és... 1300 aláírást gyűjtöttem aznap.

Visszatérve a jelenbeli eseményhez: 2 nappal korábban elértem a Platina szintet ami már egy nagyon jó szintet jelentett és az előző 2 hónapban is mint Executive már elégedett voltam. De a diamond, vagy magyarul gyémánt szint az már megköveteli, hogy kilépj a komfort zónádból és olyan tetteket hajts végre, ami egy igazi erőpróba, viszont a jutalom - ha most nem is foglalkozunk a pénzértékével - az megéri a belefektetett energiát.

Mi a jutalom? Elismerések, sokan megcsodálják a tettedet, büszkeséget érzel. Elértél valami olyasmit, amit kevesen érnek el, de sokan dolgoznak, harcolnak érte. Úgy érzed lettél Valaki. Egy olyan Valaki akit követni tudnak. Mérhetetlen önbizalom, hogy tudsz most már másnak is segíteni, hogy ők is elérjék ezt a célt. Példakép lettél.

A szponzorom - aki megmutatta nekem ezt a céget - a napokban kirakott egy képet a face-re, ahol éppen futott és az írás az volt rajta, hogy mozgás=élet, mozdulatlanság=halál. Kommenteltem hozzá, hogy épp most futottam én is egy kört a szigeten és 1 kg-al lettem könnyebb. Válaszolt rá, hogy "Jól nyomod Szikla", amire én kapásból írtam volna valamit, de beugrott, hogy de mit szólnak, meg ez milyen beképzeltség, majd á mondom, hátha értik és leírtam :"Példakép vagyok". Amíg nem jött válasz addig úgy picit bizarul éreztem magam, de írta rá, hogy "Ennyi :D" és a kacajjel megnyugtatott, hogy van még valaki rajtam kívül akinek ez rendben van.

Az életed folyamán annyi leértékelést, "építő kritikát" kaptál, hogy nem mersz LENNI. Pedig ahhoz, hogy bármit is elérj először LENNI kell, majd aztán cselekedni és aztán tudsz csak birtokolni LRH után szabadon. Az ember valahogy fordítva akarja és először akar birtokolni. Pl akar magának egy házat és egész életén azon dolgozik, hogy megszerezze, de annyira nem élvezi és ugye munkába kell mennie, hogy tudja fizetni a részleteket és utálja a főnökét, a helyet ahová jár és a családi veszekedések sem segítenek, hogy igazán boldoguljon. Várja már a nyugdíjas éveit, hogy hátha, de akkor meg összeszed valami betegséget és azon munkálkodik, hogy egészséges legyen. 

Ha megnézed ezt a szerkezetet "egészséges legyen" szóval cselekszik, hogy legyen. Tehát itt is valahogy fordítva akarja. Az 1x-i evés írásom sem segít annak aki nem dönti el, hogy ő egy egészséges, remek alkatú ember.

Szóval egy gondolattal kezdődik, pl. "Példakép vagyok" és aztán cselekszek azok alapján. 28 nap alatt megcsináltam egy platina üzletet és aztán volt 2 napom, hogy megduplázzam azt a teljesítményt. Ha megcsinálom, akkor példakép vagyok? Arra a következtetésre jutottam, hogy IGEN. Szóval nekikezdtem a 29. napon és csináltam és visszaléptek, meg kiderült, hogy amit én gondoltam oda, az valójában nincs is ott és estére megegyeztem magammal, hogy jó ez a folyamatos - nem kirobbanó - de mégis egyenletes növekedés. Majd mielőtt végleg lemondtam volna róla, á mondom alszok rá még egyet. És felébredtem és az elmémben megszületett a képlet. És a képlettel együtt a sírás, mert olyan töltések távoztak a reaktív elmémből, amik eddig visszafogtak abban, hogy igazán sikeres, illetve hogy igazán egészséges legyek.

A délelőtt folyamán többször megkörnyékezett ez a sírás, miközben beszéltem az egyik partneremmel a tervemről. Neki tetszett és akikkel a nap folyamán beszéltem és felajánlottam a kölcsönös segítség gondolatát szintén reális volt a cél. Úgy mentem át mindenen, mint kés a vajon, igaz voltak benne komolyabb megpróbáltatások is és kellett a kemény kontroll hogy a rendszer kiadja azt a képet amit én is láttam az elmémben. Ezt:

diamond.jpgNem igazán foglalkoztam hálózatépítéssel eddig, volt némi próba mint általában az embernek, de úgy ítéltem meg, hogy ebből nem lehet megélni. És a jó hír, hogy DE! Az ember ha kipróbálja ezt a terméket, megtapasztalja, hogy jó, szóval elégedett vásárló lesz és ajánlani fogja és ha az él vele akkor már belegondol a termékforgalmazásba és utána már reális lesz, hogy vásárlói illetve partneri hálózatot építsen. Valójában ennek a folyamatnak a felgyorsítására jöttem rá és azt alkalmaztam és emiatt lettem gyorsan gyémánt.

Ha érdekel a téma akkor a szombatot (dec. 8) tedd szabaddá, ahol délelőtt a termékeket ismered meg, délután pedig az üzletet. Ha csak a termék érdekel jössz délelőtt, ha az üzlet is akkor maradsz délután is. A jegyedet én fizetem, ha küldesz egy JEGY tárgyat a reportok@gmail.com-ra. Mindössze egy 1000-es a jegy szóval nem leszel lekötelezve emiatt, de abban biztos vagyok, hogy több leszel a nap végére :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://peldakepvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr7014407950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Palásti Róbert 2018.12.02. 22:20:30

Szuper Vagy Szikla, Tenyleg Pelda Erteku amit csinalsz :)

Anna Tifrac 2018.12.03. 04:47:28

Fantasztikus vagy,Szikla ! Meghatodtó és inspiráló a példád .Gratulálok !!!!
Üdv,Anna . :)

Sziklaszilárd 2018.12.03. 10:29:15

@Palásti Róbert: Köszi Robi, akkor folytatjuk! :-)
süti beállítások módosítása