Hamis adat lefejtés a léleknek

Részvét helyett

2023. március 09. - Sziklaszilárd
grizelda_es_pista_ba_2_2.jpgLehet, hogy nem leszek népszerű ezzel az írással, de úgy érzem ezt kell tennem. Apám tekintete egyértelmű reagálás erre a bejegyzésre...
.
Sokan részvétet kívánnak nekem folyamatosan, üzenetekben, hozzászólásokban és valaki fel is hív emiatt.
.
De nekem nincsenek fájdalmaim, nem szenvedek amiatt, mert Anyuka itt hagyta a 8 éve agyvérzést kapott és teljes ápolásra szorult, nagyon elhasznált testét.
.
Vagy apám, aki 13 éve az áttétes rák hatására látva, hogy a csontjaiból kiszedi a szervezete a kalciumot, hogy életben tartsa magát, de emiatt már nem tudott felállni és úgy döntött, hogy inkább gyorsan lecseréli.
.
Amikor kihoztam a kórházból apámat, megvontam tőle minden gyógyszert, mert azt akartam, hogy éber legyen, tudatában legyen a körülötte lévő dolgoknak.
.
De nagyon nagy fájdalmai voltak és asszisztot (eljárás testi kényelmetlenség enyhítésére) adtam neki 1-1,5 órán keresztül, amíg el nem múlt és újra tudott aludni fájdalommentesen 1-1,5 órát.
.
Majd megint jöttek a fájdalmak, újra assziszt, majd… 24 órán keresztül. Eléggé elfáradtam és belegondoltam abba, hogy ezt meddig bírom így. De 2 nap után teljesen kijött a fájdalmakból.
.
Most hallottam valakitől, akinek a kutyája rákos lett és neki kell ápolnia, mert a férjének a kutya mindenek felett áll.
Lehet ragaszkodni egy elhasznált testhez, de Te nem a tested vagy!
.
Vagy úgy gondolod, hogy csak Ő és nincs másik terminál ebben az univerzumban, aki azt a szeretetet meg tudná neked adni újra?
.
Tévedsz. Egyrészt van, másrészt Ővele is fogsz még találkozni és hasonló játékot játszani, mint amit most épp már lejátszottátok. Sőt a múltban nagyon sokszor játszottátok már le ezt a játékot.
.
Apám a festő cimboráival sokat ivott, cigarettázott és nem kímélte a testét és ez a test ilyenkor gyorsabban elhasználódik. Nem igazán tudtam rávenni semmi olyanra, ami a teste vagy elméje jobbítását okozta volna. De a fájdalmas halálos ágyán már igen.
.
Emlékszem ahogy fogta az assziszt füzetet és érdeklődve nézte, hogy mi ez. Megtapasztalta, hogy a szcientológia (tudni, hogyan tudjunk tudománya) működik, mivel elmúltak a fájdalmai, újra viccelődhetett, újra jól érezhette magát.
.
És ekkor már szívesen elfogadta a kontrollomat és megbízott bennem, és itta a zöld löttyöt is, amivel foglalkoztam annak idején és próbált helyrejönni. De a test, amikor már visszafordíthatatlan folyamatokkal szembesül, már ez nem segít.
.
5 éve foglalkozok egy svéd egészségprogrammal és ha kirakok egy posztot, hogy több 10 évvel meg tudod hosszabbítani egészségben az életed, akkor szerinted hányan jelentkeznek, hogy igen én is ezt akarom?
Senkit nem érdekel. A halál jobban felkelti az ember érdeklődését, jobban felkelti az ember figyelmét.
Miért?
.
Hát van erre egy teóriám, de nem hiszem, hogy reális lenne amit mondanék, de pontosan tudom, hogy miért rezzensz meg, amikor egy halottat látsz, vagy hallasz egy halálhírt.
.
Az elmúlt 3 hónapban Amerikában voltam, hogy kiképződjek egy olyan auditornak (aki meghallgat és segít, hogy szellemileg a legjobb formába kerülj), aki képes segíteni bárkinek, akinek a hajlandósága a túlélésen van.
.
Még nem fejeztem be a képzésemet és tervezem, hogy rövid időn belül visszamegyek, amikor egyenesbe hoztam itt az áramlásokat és hozzájuttattalak némi egészségmegtartó termékekhez.
.
Nyilván ez nem a legkényelmesebb apropó, hogy egyszer és mindenkorra kitisztázzam a szándékaimat, hogy én azért foglalkozok ezzel, mert nekem segített sok testi nyavajától megszabadulni és sokkal biztonságosabban élem az életet és nem aggódok lehetséges jövőbeli öröklött betegségek kialakulásában.
.
Nagyon sokan félreértenek, mert azt gondolják, hogy önös célból rájuk akarok tukmálni, vagy agyatlanul eladni nekik, hogy csak nekem legyen jó, hogy sok pénzem legyen amit utána a földi hívságokra szórhatok, hogy aztán az arcotokba nyomva kérkedjek vele.
.
nonapi_viragosztas.jpgA célom azon túl, hogy Te is testileg jó legyél, az hogy azt biztosítani tudjam, hogy én magam egyre képzettem és képesebb legyek arra, hogy a testi dolgokon túl is tudjak neked segíteni.
.
Szóval Barátom ne sajnálj vagy együttérezz velem, hanem inkább tegyünk együtt egymásért!
.
Ölellek,
Szikla
�

A bejegyzés trackback címe:

https://peldakepvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr6718068184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása