Hamis adat lefejtés a léleknek

Nem szeretem az MLM-et ... III ...

2020. október 12. - Sziklaszilárd

freew_hawai.jpgNem szereted az MLM-et?

Teljesen megértelek, én sem szeretem, de legalább megpróbálok úgy tenni ;)

Amikor azt mondod, hogy nem szereted az MLM-et akkor valójában valami konkrét dolgot nem szeretsz "benne". Nyilván ez a dolog nincs benne, de láttál olyat hogy valaki tukmálta a termékét a másikra akinek egyáltalán nem volt ott az érdeklődése. Vagy valaki belelkesedett, hogy gyémánt lesz és sokmilliót fog keresni, aztán láttad, hogy megszégyenülve folytatja a takarító munkáját és soha nem akar MLM-ről hallani. És inkább dolgozik és belehal a fizikai erőfeszítésbe, minthogy mégegyszer valaki kinevesse őt.

Amíg zavar, hogy ki fognak nevetni, akkor ki is fognak nevetni bármikor bármibe is kezdesz. Max a hátad mögött fogják csinálni, hogyha kiakadsz rájuk 1-2x. Szóval van itt valami képesség, hogy annak ellenére csinálsz valamit, hogy mások azt elítélik. Nyilván, ha az a másik az épp eltart Téged, akkor nehezebb dolgod lesz.

Na de a lényeg, hogy minden munkában van valami ami nehéz benne. 2011-12-ben Dániában voltam istállós fiú. Korábbi írásaimban olvashattál is róla, mert a fizikai munka kedvéért csináltam és nagyon lehet örülni egy elvégzett feladatnak. De a napi 10 óra, heti 6 napban és volt amikor patakot kellett tisztítanom. Szögletes formára kellett ásnom és még 3 órám volt abból a napból. Kinéztem egy pontot, na mondom addig fogok haladni. És megállás nélkül megcsináltam, elértem a pontot, ránéztem az órámra és pont 3 óra telt el. Na de a 8 hónap közben nem mehettem haza karácsonyra, a nővérem lányának az elsőáldozására, meg az általános iskolás osztálytalálkozó is épp akkor volt, szóval nem volt rugalmas ellenben fizikailag eléggé megerőltető.

2014-16 között Angliában voltam Fuel Drainer. Ez kíváló munka volt, ezzel már jó pénzt is kerestünk, de amikor volt olyan nap, hogy reggel 8-kor megkaptam az első munkámat és hajnali 2-ig megállás nélkül volt munka és 600 mérföldet tettem, az durva volt. Fényes nappal épp az autópályán haladtam és fel akartam hangosítani a rádiót, mert eléggé gyötört az álmosság és nehogy bealudjak, de már nem értem el a gombot és egy pillanatra elszundítottunk és abban a pillanatban jobbról nagy sebességgel előzött valaki és hirtelen balra rántottam a kormányt. Szerencsére nem volt ott senki, mert nagy bukfenc lett volna és lehet nem írdogálnék most Néked.

freew_viva.jpgTehát minden munkában van valami nehézség és akár életveszély is. Az ember gondolhatja azt, hogy inkább legyen életveszélyben, minthogy valaki azt mondja neki, hogy "NEM", vagy hogy "TE IS EZZEL FOGLALKOZOL?". 

De nincs ezzel semmi baj, csináld a munkád és a munka kedvéért csináld. Ha pedig velem tartasz, akkor pedig azért csináld, hogy segíts valakinek az egészségében és sikerében. Akarjál sikeres networker lenni. Tudod, hogy mennyien tisztelik a sikeres networkereket? Őket hidd el, már nem nevetik ki. És ugye az is egy jó motiváció, hogy azért csinálod, hogy megmutasd nekik (majd én megmutatom a világnak), de hidd el őket ez akkor sem fogja érdekelni. Szóval csináld a móka kedvéért. 

Kitaláltam Neked valami olyan dolgot, amivel finoman ki tudod próbálni magad. Szóval úgy fogod megtudni, hogy valakit érdekel-e az amit ajánlasz, mintha azt kérdeznéd meg az illetőtől, hogy mennyi az idő és rá fog nézni az órájára és megmondja, hogy mennyi. És nem fogja feltételezni, hogy Te most el akartál neki adni valamit, vagy be akartad szervezni valamibe. Mivel mi nem ezt csináljuk.Ha el tudjuk érni, hogy az omega 6/3 aránya 3:1 alá kerüljön, akkor hidd el nagyon hálás lesz neked.

Szóval 5 partnerre van szükségem szerdáig.

Következő kaliber szinten tudsz elindulni:

freew_fekvo.jpgLucky Man - 75 euró (26.000 Ft)  ezért kapsz 1 hónapnyi adag vitamint, egy képzési anyagot (hang és videó) 1 hónapi hozzáféréssel és kapsz még 75 euró értékben ajándékterméket, ami olaj/rost/krém/teszt/protect. Kapni fogsz még tőlem egy titkos receptet, amivel 5 cimbidet megkeresel és ha 2-őt érdekel akkor van helyed az üzletben. 

Várható kereset az első hónapban 1-200 euró

Advance Man - 256 euró (90.000 Ft) ezért a fentieken kívül kapsz még 3 pozit és plusz termékeket (420 euró)

Várható kereset az első hónapban 2-300 euró (heti 20 óra)

Expert Man - 502 euró (175.000 Ft) fentiek és plusz termékek (850 euró)

Várható kereset az első hónapban 3-400 euró (heti 20 óra)

Master Man - 706 euró (250.000 Ft) fentiek és plusz termékek  (1280 euró)

Várható kereset az első hónapban 3-400 euró (heti 20 óra)

LEGEND - 1002 euró (355.000 Ft) legdurvább ajánlat 2500 euró értékű termék és 12. hónapban visszakapod az 1000 eurót és a 12 hónap közben kapsz még egy ilyen nagy csomagot ha elértél egy szintet (heti 20 órával egy 3-4 hónap alatt biztonságosan el lehet érni)

Várható kereset az első hónapban 5-600 euró (heti 20 óra)

Szóval küldj egy "Lucky Man" vagy "LEGEND" tárgyú levelet a sziklaszilard@gmail.com-ra és játszunk egy jót

freew_jatek.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://peldakepvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr9816235764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása