Hamis adat lefejtés a léleknek

Honlapzseni - Ajánlom figyelmedbe

2022. augusztus 23. - Sziklaszilárd

trajtler.png"István 2019. nyarán keresett meg, hogy a könyveit csak a barátai veszik. Ők imádják, de hiába készített honlapot, nem tud eladni vele egyet sem. Elmondtam neki, hogy hogyan írja újra a honlap szövegét. Pár hét múlva írt nekem Facebookon, hogy újraírta a honlapot, és nagyon beindult a könyveladás. Konkrétan kb. 500 Ft Facebook hirdetéssel el tudott adni egy könyvet, így 500 Ft kiadással csinált 4000 Ft bevételt.

Laci honlapja 2022. januárban készült el. Pár hónap múlva, mikor rákérdeztem, hogy mik az eredmények, csak ennyit mondott: Két hét után le kellett állítani a hirdetéseket, mert annyian érdeklődtek, hogy egyszerűen nem volt időnk mindenkire. Két hét alatt meglett az első 50 milliós üzletkötés.

Petra honlapja most pár hete készült el. Amikor feltettük az első verziót, utána azt mondta, hogy egy hét alatt több jelentkező jött a tréningjükre, mint előtte egy hónap (!) alatt. Villámgyorsan megtelt egy 40 fős tréning.

A HonlapZseni workshop-on olyan honlapot készítünk neked, hogy pár hét, és Te is ilyen sikersztorit írhatsz."

Itt tudsz jelentkezni a workshopra!

csaba_honlapzseni.pngMi most végeztünk a tanfolyammal, 5 alkalom volt és meglepett, hogy a 80%-a az információnak nem a technikáról szólt, hogy hogyan csinálsz szép csili-vili honlapot, hanem arról, hogy miért fogják elolvasni és miért fognak vásárolni tőled, ha úgy van felépítve, ahogyan Csaba tanítja.

Egyébként az első sikersztorival kapcsolatban - pont amikor csináltam a képzést - egy Facebook hirdetés jött fel  az Istvántól (lásd: első kép) és beleolvastam. Woow, mi ez? Volt ott egy hanganyag is - mivel épp mentem futni, közben meghallgattam, majd lelkesen meg is vásároltam István könyveit. Másnap megkérdeztem a Csabától, hogy van-e valami köze ehhez a honlaphoz? Persze hogy volt! :)

Ha rendelkeztem volna ezzel a tudásanyaggal korábban, akkor nem szórok el 2x200 ezret ígéretesnek tűnő honlapkészítőknek, akik kíválóak voltak csili-vili honlapkészítésben, de semmit nem tudtak arról, hogy működésbe is hozzák azt.

Csütörtök éjfélig még baráti áron hozzá juthatsz!

 

csaba_honlapzseni_2.png


Honlapzseni Workshop

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://peldakepvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr1717914593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása