Hamis adat lefejtés a léleknek

Játék a 200 vásárló eléréséért

2021. október 29. - Sziklaszilárd

portugal_fak.jpgBarátaim! Itt az idő, most vagy soha! 2 napunk van, hogy megcsináljunk 87 vásárlót! 

Augusztus végén voltam Portugáliában a céges jutalomúton és az elmúlt évben elafrikáztuk az időt és néztem, hogy matematikailag már esélytelen, hogy a következő jutalomútra kikerüljek. Valójában akkor törtem meg, amikor bejött  az a fránya Covid, amikor repültünk volna Grant Canariara. Ha 1 héttel később jön be, akkor kijutok. És ráadásul az az év nagyon cool volt, én voltam a világon a 6. legjobb toborzó és luxuslakosztályt is megnyertem, de elúszott  minden. És hát mondom, itt nem tudom mikor lesz legközelebb, és kilelkesedtem.

Na de most bosszút állunk ezen a Covidon és megcsináljuk a 200-at és köv hónapban fenn tartjuk és így kijutunk. Ez az egyetlen esély. Megcsináljuk?

Na mondom akkor, hogy miért lesz ez jó Neked. Az így tüntesd el a sörhasad... örökre írásom elég sikeres lett, többen like-olták, mint amennyien megnézték. Még nem értem ez hogy történhetett matematikailag, de 100-ból 110%-ot teljesíteni az cool! Most hogy nézem, már azt is felülmúlta, pedig amikor én feljelentkezek azt is mindig számolja...

Szóval létrehoztam pár csomagot, hogy eltüntessük a sörhasadat!

Válassz közülük:

profeszionalis_sorhastalanito_ajandekai.jpgProfesszionális Sörhastalanító Csomag (5 ilyen barát felér a 87 vásárlóval) (8 Shake, 4 Rost, 4 "vitamin", 4 Olaj)

Ajándék: 1 teszt, 1 növényi hatóanyag komplex, 1 Prémium Olaj, 1 Shake, és 1 Revo

A képen csak az ajándékok vannnak, nem fért rá a képre a tartalma, viszont ez egy 2-4 hónapos adag, de valaki 1 évig használja. Max 4 hónap alatt fogyaszd el, mert az a mennyiség kell a változáshoz. Ha extra változást akarsz akkor pedig 2 hó! Azért tettem idézőjelbe a vitamint, mert a vitamin izolált, ez pedig egy táplálék egy növényi hatóanyag, szóval ezt képesebben ismeri fel a szervezet, mint a hagyományos társát.

Csak a Revo már megérné a sztorit, mert az egy limitált kiadású 30x-os erősségű extra szüz olivaolaj. Nagyon prémium kategória! A Prémium olaj pedig 4x-es erősségű a sima balance olajhoz képest! A teszt, az pedig egy nagyon mély elemzés az étkezéseid eredményeiről, hogyan sikerült javítani vagy rontani rajta. Régebben egy kisebb vagyon kértek egy ilyen vérvizsgálatért.  A növényi hatóanyag komplex pedig a sejtjeid svédasztala. Imádni fogják!

És itt 100%-os garanciát vállalok, hogy ha azt csinálod amit mondok, akkor 2 hónap alatt eltüntetjük a sörhasad! Valójában 2 hét, de ezt meg fogjuk látni, hogy a teszted mit mutat, mennyire kell gyulladástalanítani előtte.

Sörhastalanító Csomag (7 ilyen barát felér a 87 vásárlóval) (8 Shake, 4 Olaj)

Itt picit kevesebbet kényeztetjük a sejtjeidet, de a kulcstermékek megteszik a munkát és a sörhas úgy tűnik el, mint a teknősbéka a pocsojába.

Ajándék: 2 rost, 2 növényi hatóanyag komplex és 1 teszt

Sörhas Lazító Csomag (15 ilyen barát felér a 87 vásárlóval) (4 Olaj, 2 Viva)

Ezt azoknak ajánlom, akik akarnak egy bemelegítő szoktató gyakorlatot a sörhastalanításra. A has keménységét szünteti meg. Nem ahol az izom van, bár ott kellene lennie, de most ott egy pocak tátong.

Ajándék: 2 rost

fiatalito_csomag.jpgDNS tisztító és fiatalító csomag (21 ilyen barát felér a 87 vásárlóval) (2 Zinog, 1 Skin)

Ezt azoknak akik sokáig akarnak élni energikusan. Negyedévente megcsinálsz egy ilyet és nem tudsz kihalni a társadalomból.

Ajándék: 1 növényi antioxidáns komplex a prémium kategóriából  (Prémium Olaj)

Alvást javító csomag: (28 ilyen barát felér a 87 vásárlóval) (4 Viva)

4 hónap kell a sejteknek, hogy felfogják nincs veszély már lehet lazítani, nekem egyik napról a másikra történt, eléggé meglepődtem

Ajándék: 1 növényi antioxidáns komplex (Olaj)

Játék csomagok:

lean_shake.jpgSörhas kopogtató

Ez mindössze 1 Shake-ből áll, de a szkeptikusok megtapasztalhatják, hogy valami elindult. Mint ahogy az egy barátom, aki miközben magyarázta nekem, hogy mennyire nem működtek azok a dolgok amit korábban kipróbált. Közben csináltam neki egy shaket és elkezdte inni, és mondta hogy semmi különbség, ugyanaz, ez egy shake, majd... megmozdult a gyomra és nem tudta befejezni a mondatot. Az első alkalommal már elindult a takarítás. Most már 2,5 éve használja az összes terméket és kérdeztem tőle a napokban, hogy lecserélné-e. Azt mondta, eszébe sincs amíg ez a cég létezik, Ő csak ezeket fogja enni! 

Ajándék: száll ktg és dicséret

Gyulladás ijesztő

Ez pedig 1 Balance Olajból. Nekem az alvásom az első kortytól megváltozott. Ezt onnan gondolom, hogy már épp az ágyat akartam elfordítani (3,5 éves történet), hogy valami halott szellem lehet itt alatta, mert fáradtabban ébredtem, mint ahogy lefeküdtem és nagyon küzdelmes volt, valójában le voltam izzadva, mind aki egész éjjel illegálisan harcolt egy boxmeccsen. És ez a késztetés egyszerűen elmúlt. Nem forgattam el az ágyam és azóta is azon alszom. Lehet, hogy volt benne egy olyan gondolat is, hogy ez nekem jó lesz, mert tudtam, hogy olajra van szükségem. Végeztem korábban egy méregtelenítő programot és ott minden nap kellett olajat fogyasztani és azt nagyon szerettem. És épp pár héttel korábban néztem meg egy filmet, ahol elmondták, hogy a régmúltban az olaj nem volt annyira frankó összetételű és amikor átküldött nekem egy cimborám egy 2 perces videót erről, akkor láttam, hogy woow nekem erre van szükségem! Szóval lehet bebeszéltem magamnak, de ha így jobban működik, beszéld be Te is! 

Ajándék: száll ktg és dicséret

protect.jpgMegfázás elkerülő

Ez egy nato által bevizsgált immunerősítő. A veled született immunrendszert élesíti be. Figyelj oda, hogy az alvásod legyen rendben, nehogy úgy járjál mint én Afrikában, amikor az egyik nap aludtam 4 órát, majd a másik nap 2 órát és itt betalált a delta. Igaz 30-an voltunk a tanfolyamon és 2 nap alatt mindenkit megcsókolt, de nagyobb esély lett volna ha az éjszakai sakkozás helyett aludtam volna. De jó volt ez így, mert ami nem öl meg, az megerősít!

Ajándék: száll ktg és dicséret

Megelőző megfázás elkerülő

Van egy most kifejlesztett új termék, ami a legolcsóbb terméke a cégnek, szóval mindössze 4000 Ft-ért is tudsz ebben a játékban részt venni. Valójában a D vitaminról szól a történet, pontosabban a D3-ról, mert az tudja felismerni a szervezeted. Ha gyakran megfázol az azért van, mert D vitamin hiányod van. Valójában 1 milliárd embernek van D vitamin hiánya, még Afrikában a sütkérező sötétebb bőrű barátainknál is D vitamin hiány mutatkozott. Hát ez nem véletlen, nem tudja mindenkinek feldolgozni a szervezete, hisz már eléggé el lett butítva a gagyi kajáktól, meg a jó kis stresz szemcséktől.

Na de ezzel támogatod az immunrendszered, csökkented a fáradtságot és kimerültséget, támogatod az izmok, csontok és fogak működését! 

 Ajándék: száll ktg és dicséret

 És nem utolsó sorban támogatod Sziklát, aki egy jó srác és Dicséret és Kiemelt Dicséret is várható a tettedért!

Hívj!

30-388-6660

 

dicseret_kollazs.jpg

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://peldakepvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr5816738918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása