Hamis adat lefejtés a léleknek

Lassú vagyok

2019. január 06. - Sziklaszilárd

lassu.JPGAmikor elkezdtem foglalkozni ezzel az üzlettel, a szponzorom segítségével megcsináltam ezeket a gyors bónuszokat és kerestem 564 eurót 2 hónap alatt. Azt láttam, hogy én nem értek hozzá, de a szponzorom nagyon vágja. Bő 2 hónap alatt felhívtam 89 embert, párat összehoztam a szponzorommal és ebből lett 11 vásárlóm és 1 partnerem. 

Szeretem nézni (főleg amikor új tevékenységbe kezdek), hogy mennyit foglalkozok vele és ezek alapján mennyi az órabérem. Kiszámoltam, hogy 32 órámba telt az, hogy felhívtam a barátaim, elmentem a megbeszélésekre - mindent beleszámítok, az útidőt, a tanulásom, stb. - és így kijött, hogy 5600 Ft-ot kerestem óránként. Ezzel nagyon elégedett voltam. A következő 2 hónapban ez az órabérem lecsökkent 0 Ft közelébe, mivel azon dolgoztam, hogy a meglévő vásárlóimat elégedetté tegyem, mivel valakinek hasmenése volt az olajtól, valaki türelmetlen volt és még nem érte el a várt jobbulást, de sikerült mindenkit picit elégedettebbé tenni.

A szponzorom kissé neheztelt rám, hogy ez a sebesség elegendő nekem?

Gyerekkoromban Lassúnak neveztek. Ez mindig rendben volt nekem és mai napig is csípem azokat a cimboráimat. Az embernek el kell fogadnia azt ami van, ha azt mondják, hogy lassú vagy akkor lassú vagy. Soha ne kérdőjelezd meg a másik igazát! Az az ő nézőpontjából van így. A Te nézőpontodból pedig bármi lehet, ha az javítja a túlélésedet. Mindig van valamilyen viszonyítási pont amihez képest igaz lehet a gyors is és a lassú is.

Szóval most is, lelkesen mondtam a szponzoromnak, hogy igen nagyon meg vagyok elégedve a sebességemmel, mivel épp valakinek megtaláltam azt az olajat amitől már nem volt hasmenése és sikerült Őt elégedettebb vásárlóvá tennem.

A következő lépésed, mindig a szemed előtt van, csak nézni kell és kezelni az áramlásokat.

Az energiához 3 féleképpen viszonyulhatsz:

1. Megállítod. Klasszikus mondatai: Nem megmondtam, hogy ne hívjál. Nem akarok ezzel foglalkozni. Ez meg miért hív, biztos hogy nem veszem fel. Márpedig oda nem mehetsz el. Megtiltom, hogy hozzáérj. Ez engem nem érdekel.

2. Szétszórod. Neked elment az eszed. Komolyan mondom, kiborítasz. Ezt most miért csináltad? Gondolkodok rajta. Talán jó lesz valamire. Hallottad, hogy a Julcsi megcsalta a Pistát?

3. Áramoltatod. Csináljuk. Benne vagyok. Oké, este hívj és megbeszéljük. 

Amit még én csinálok, hogy az áramlást megfordítom. - Buék - Nagyon köszönöm. Indítsuk el az egészségprogramodat. - De most nincs pénzem - Nem baj, majd ha lesz visszaadod - Oké, ha neked így jó - Csak így jó - Deal

Valójában nem az számít, hogy van-e pénzed. A szándék a lényeg, ha érzékelem a szándékod akkor segítek, ha nem akkor engedlek tovább.

Szerencsésnek gondollak, mivel olvasod az írásom és tudom, hogy változni akarsz. Sikeres illetve még sikeresebb akarsz lenni és keresed a tudást, az ötletet azt a mondatot ami elindít, ami tovább motivál. Elárulom, hogy az ötleted, a mondatod, a... az mind benned van. Minden eszközzel rendelkezel, ami ahhoz szükséges, hogy egy olyan életet élj amit élvezel, amiben egy olyan játszmát játszol, ami több embernek segít. Nem kell azt a játszmát játszanod, hogy "Már megint elraktad a papucsomat, hova a p..ba rakhattad el?!" És vannak olyan játszmák, ahol mindenki nyer. Csak nézz és látni fogsz.

Amit én játszok, hogy egészségessé és sikeressé tegyelek Téged. Ha vásárolsz tőlem egy terméket, egészségesebb leszel, több energiád lesz, kevésbé leszel stresszes. Pont valaki említette, hogy amióta fogyasztja a termékeket, sokkal biztonságosabbnak érzi az életét. Olyan szituációkban ahol korábban kiakadt, most nem. Nyugodtabban alszik, jobb az anyagcseréje ...

Ha elégedett vásárló leszel és ajánlod akkor ingyen terméked lesz és több pénzed. De ez csak melléktermék az igazi kincs az, ha valakinek képes vagy segíteni. Látod a mosolyt az arcán, a hálát. Nem gondolta volna, hogy leteheti a gyógyszereket, hogy már nem kell betegeskednie többet. 

Nem kell vesztesnek lenned, ha nem bízol magadban menj ki Te is emberek közé és kiálts, hogy "Példakép vagyok." és ha látod, hogy nekik rendben van akkor elkezdesz élni. Úgy fogod átlépni az árnyaidat, mint annak a rendje.

Félsz, mert egy testet választottál lakhelyül, ami kicsinek tűnik, de TE EGY ÓRIÁS vagy, akinek nagyobb térre és nagyobb szabadságra van szüksége!

Kövess és követni fognak!

Ne kövess, de engem akkor is követni fognak, mert

úgy

döntöttem,

hogy

PÉLDAKÉP VAGYOK.

 

 diamond_2.JPG

 

 

 

 

 

  

 

 

2 hónap alatt csináltam 11 vásárlót.

 

December 31-én amikor mindenki bulizott 1 nap alatt csináltam meg 25-öt!

 

Megmondtam ;)

 

Ha még mindig olvasod, és benne vagy az első 3-ban akkor nyertél egy ajándékjegyet! Ez most 3500 Ft értékű, szóval ez egy nagyobb rendezvény lesz mint a múltkori és megismerheted a hamis adat lefejtő titkokat!

Hívj vagy írj!

30-388-6660

reportok@gmail.com (ajándékjegy tárggyal)

A bejegyzés trackback címe:

https://peldakepvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr5814540356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása