Hamis adat lefejtés a léleknek

5-ös számú Titán Bőségben

2020. december 09. - Sziklaszilárd

dunai_melinda.jpgVan az 1-es számú Titán, a Viszler Ádám, aki Power FSM, 23 éves, és olyan tudása van, hogyha egy emberöltő alatt annyit magadba szívnál, akkor is folyamatosan Bőségben éreznéd magad. Az előadásait felveszem és volt olyan, amit már 10x hallgattam meg és mindig tanultam belőle valami újat! Ő volt az aki 1 mondatával adta el nekem nyáron a Freewindset!

A 2-es számú Titán a Szikla. Ő keltette fel az érdeklődését a 3-as számú Titánnak, a Jersey Buildernek és a 4-es számú Titánnak, aki a történelmi jelentőségű "Hoppá jól vagyok" oldal megálmodója!


Na de az 5-ös számú Titán a legokosabb mind közül! Ez a Titán nem a szóbeszéd embere, nem mondja, nem hangoztatja kompetenciáját, én is csak érzékeltem valamit tőle... És csak tippeltem a tegnapi promóban, amit elolvastattam vele és azt mondta megtiszteltem és átküldte a statját! Wooow! Ez a bevételének az alakulása! Szeptember közepétől október közepéig volt a Freewindsen.

Akarod tudni, hogyan csinálja? Mi az amiben segített neki a Freewinds?

Gyere fel holnap este 21:00-ra! (December 10., csütörtök)

Küldj egy "LINK" tárgyú levelet a posztulatum@gmail.com-ra és küldöm a regisztrációs linket!

Miután elmondta a titkát, ezután pedig elmondom a 20 éves MU-m (meg nem értett szavam) történetét...

Ez az a szó, ami meggátolt abban, hogy igazán BŐSÉGBE kerüljek!

Ez az a szó, amit ha nem értesz, akkor a fejlődésed megáll azon a ponton! Ez az a szó, amire kitalált meghatározásom volt!

Ez az a szó, amit ha azt mondod, hogy érted és a grafikonod nem olyan mint az 5-ös számú Titáné, akkor még mindig tömeghiányos vagy róla!

Tudod mi ez a szó?

El fogsz ÁMULNI!

Küldj egy "LINK"-et a posztulatum@gmail.com -ra! És legyél fent holnap 21:00-kor (csütörtök)!

freew_jatek.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://peldakepvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr1316325640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása