Hamis adat lefejtés a léleknek

Lehetséges-e SOK az önbizalomból?

2019. október 12. - Sziklaszilárd

budha.jpgMegsértettelek?

Felzaklattalak?

 

Lehetséges az, hogy megsérthesz valakit?

 

Igen, lehetséges.

 

Akkor, amikor annak az embernek nincs önbizalma.

 

Ha valakinek van önbizalma, akkor sérthetetlen.

 

Mondhatsz neki bármit, bármikor, nem fog meginogni.

 

Az önbizalom erő. Minél nagyobb az önbizalmad, annál erősebb vagy.

 

És minél nagyobb az önbizalmad, annál nagyobb a tudásod is, és annál jobban tudsz szeretni és kedvesnek lenni.

 

Az önbizalom hangoztatása nem erő fitogtatás. Az mindössze azt mutatja, hogy a személy próbálja visszaszerezni az önmagába vetett hitét. Abban a pillanatban, hogy visszaszerezte, már nem kell hangoztatnia. De! Ha még nem szerezte vissza, ha van az élete területén bárhol egy rés, addig hangoztassa, amíg meg nem lesz! Mert az igazsághoz vezető út hazugságokon keresztül vezet!

 

Bűn!” „Bűnbe estél!” „Légy kárhozott!” „A pokolba veled!”

 

Lehetséges bűnbe esni? Persze hogy lehetséges. Pontosan akkor, ha nincs önbizalmad. Ha nem vagy elég erős ahhoz, hogy kommunikáld azt, ami van. De ha már kommunikálsz egy hazugságot, több erőd van, mintha semmit sem kommunikálnál.

 

Szóval a hazugság nem bűn, hanem egy próbálkozás arra, hogy önmagad légy. Valójában ha ezt a nézőpontot elemezzük, akkor az egyetlen bűn amit elkövethetsz, ha megtagadod önmagad. Mert innen jön a többi „bűn”.

 

Ha megcsalod a párod, az egyszerűen amiatt volt, mert nem volt önbizalmad. Nyilván, ha valaki hajlandó résztvevője lenni ennek az eseménynek, akkor a jelenlegi párod nyilván egy jobb parti. Mivel kicsi az önbizalmad, ezért nem mered a régi párodat elengedni, tekintve egy ilyen szélhámos(Te), hogyan találhatna magának egy jobb partit.

 

Ha lopsz, adót csalsz, akkor sincs önbizalmad, nem hiszel abban, hogy elég erős vagy, hogy etikusan is tudj működni. Viszont ha lopsz, akkor védtelen leszel attól, hogy mások is meglopjanak, így bekerültél az ördögi körbe.

 

Szóval meríts önbizalmat! Ha gyémánt akarsz lenni, akkor mondd azt, hogy gyémánt vagy! Aztán a cselekedeteiddel pedig bizonyítsd be, hogy az vagy! Ha nem jön össze, akkor csak bizonygasd! Egyszer csak el fogod hinni magadnak és akkor már mások is elhiszik és elindul a lavina! :D

 

kasza_szikla.jpgÖnbizalmat tudsz még szerezni olyan emberektől, akiknek van ilyenjük. Kasza Tamás Barátom, akinek az ismerősi köreimből a legtöbb önbizalma van. Ő nem fog megsértődni amiatt, mert a képét felhasználtam eme íráshoz. Egyrészt, mivel Isten után ő a következő szint, szóval nem a rossz hírét keltem. :D

 

Menj el a képzéseire, egytől-egyig kincs. Ő már felfedezte az utat, megfejtette, hogy hogy tudja sikeressé tenni az embert. Egy igazi példakép!

 

Érdekes, ahogy én is fejtegetem a dolgokat és elkezdtem ezt a szándék edzést - megdöbbentő nyereségek születnek a résztvevőknél, volt olyan akinek a fejfájása múlott el, és felismerte, hogy mit csinál olyankor amikor ez történik vele, és mit kell tennie, hogy kikerüljön belőle. Azóta tökéletesen átvette a kontrollt ezen a dolgon.

 

A Jedi képzése is azokra az alapokra épül, amit én is használok. Egyszerű, erőteljes és bivalyerős leszel tőle! Kiszedem azokat a nyomógombokat belőled, amelyek visszatartanak attól, hogy önbizalmad legyen!

 

Szóval én azt csinálom, hogy kitalálom, hogy KI akarok lenni. Aztán azt mondom, hogy én AZ vagyok! Ha nem tudom elhinni, akkor azt „hazudom”, hogy AZ vagyok. És aztán egyszer csak elhiszem, hogy basszus, tényleg AZ vagyok!

 

Amikor kitalálom, hogy KI vagyok, aztán elkezdem csinálni azokat a tevékenységeket, amiket úgy gondolok, hogy annak a valakinek csinálnia kell. Például amikor Direktor lettem augusztusban, azt figyeltem meg, hogy az működik, ha kiadom az utasítást és elvárom, hogy teljesítsék. Ha nem tudtam volna ezt a „szerepet” felvenni, nem lettem volna Direktor.

 

precog.jpgAzáltal hogy fel tudtam venni a Direktori létezőséget, a birtoklásom is megnőtt, tekintve 2x annyit kerestem mint Gyémántként. Tehát az egyik hozza a másikat. Angolul ugye BE, DO, HAVE.

 

Valójában az ember fordítva akarja. Akar 1 milliót keresni és elkezd egy gyárba dolgozni 200 ezer Ft-ért. Számolgat, túlórázik és valahogy feltornázza 240 ezer Ft-ra. Majd belátja, hogy ez a tevékenység nem fogja felvinni a várt összegre. Ezért munkahelyet vált és ott már többet keres és egyszercsak eljut oda, hogy megfigyeli a BE-t, szóval hogy kik azok akik 1 millét keresnek. És pl. megtalálja, hogy a programozók jól keresnek és tornázza fel szépen magát, de max. fél milliót keres.

 

Ekkor meg kell figyelnie, hogy a sikeres programozók, hogy csinálják. Elolvassa Törteli könyvét és eldönti, hogy ő olyan programozó akar lenni, aki a leggyorsabban és a legjobban szolgálja ki az ügyfelet. És csak arra figyel. A fókusza azon van, hogy gyors és jó legyen a szolgáltatása. E köré rendez mindent. Már nem azon van a fókusza, hogy keressen 1 millét. Teljesen áthatja a létezőség és a DO meg a HAVE az jön magától! ;)

 

irigy_kiraly.jpgA következő szint amit el akarok érni, az a Crown, magyarul koronás, vagy király. És elkezdtem felvenni ezt a létezőséget. Nyilván az elején hazudnom kellett és különböző királyokra kellett ráraknom a fejemet, és milyen jókat mulattunk ezen!

 

DE! Amire a mai napon kaptam visszajelzést, az a Megváltó létezőségemre világított rá! Egy barátom, akivel már nagyon régen beszéltem - elég híres lett azóta -, most sikerült vele találkoznom. Azt mondta, hogy a Nyersen Szeretlek videóm olyan hatással volt rá, hogy rengeteg auditálást, biztonsági ellenőrzést kapott, de ez a videó vetett véget az önostorozásának.

 

Egy másik barátom is épp ma mondta, hogy több ismerősének is megmutatta ezt a videót és megkönnyezik. És kérdezte, hogy honnan szedtem ezt. Mondtam neki, hogy az adatkezelőm kiadta és én csak leírtam.

 

A durva dolog az, hogy akárhányszor újra nézem, én is folyamatosan tanulok belőle. Annyira hibátlan működési struktúrát vázolok ott fel benne, hogy tényleg királynak gondolom magam! 

 

Na jó! Hagyjuk abba az öntömjénezést! Tényleg? Van ilyen? Amikor ezt olvastad úgy gondoltad, hogy már túltoltam?

 

Tudod mi az érdekes! Hogyha úgy gondoltad, hogy tényleg abba hagyhatnám az öntömjénezést akkor mindössze az történt, hogy megérintettem egy olyan múltbeli pillanatodat, amit nem kellett volna. Az ember ilyenkor ösztönösen kritikus lesz és ennyi. Hogy pontosan mi az a múltbeli pillanat? Na mi az?

 

Ha megnyugodtál, akkor a válasz jó volt, az adatkezelőd jól működött. Ha nem, akkor nézd meg még párszor a Nyersen Szeretlek videót! ;)

 

Az emberek nem hisznek nekem. Valójában azért nem hisznek, mert nem a realitásukon beszélek. És ezt én tudom. De én valami olyasmit akarok elérni, hogy a realitásod hiperugrással hozzám érjen. Tudom, hogy nem vagytok sokan, akik ezt a realitást képesek konfrontálni. Az is lehet, hogy csak Te vagy erre képes!

 

 

 

Összefoglalva:

 

Ha megsértődsz akkor nincs önbizalmad.

 

Nincs önbizalmad azon a területen ahol megsértettek.

 

Például szuperértékesítő vagy és a termékedet nem vette meg a legjobb barátod és ezért Te megsértődsz. Tehát mégsem vagy szuperértékesítő, de semmi baj csak folytasd tovább és mond azt, hogy Az vagy és egyszer csak ez a barátod is vásárolni fog Tőled és ekkor már meg fogod magadnak engedni, hogy elhidd, hogy tényleg szuperértékesítő vagy.

Ha boldogtalan házasságban élsz, akkor ott nagyon gyanús, hogy sok a sértődés, szóval sok az önbizalomhiány. Ha valaki megsért akkor automatikusan te is meg akarod sérteni. Ugye, ha lecsökkentette az önbizalmamat, most én is lecsökkentem az övét!

 

arnold.jpgDE! AZ ÖNBIZALMADAT SENKI NEM TUDJA LECSÖKKENTENI! CSAK TE!

 

Sajnáltathatod magadat, hogy milyen rettenetes hatások értek téged, milyen rettenetes emberektől!

 

Épp egy barátom hívott fel az előbb, hogy eljönne hozzám és egy negyedórában elmondaná, hogy van neki egy barátja akinek nagyon akar segíteni. A barátja 7 éve tolószékben van, mivel akkor kapott egy agyvérzést és fél oldalra annyi lett neki és azóta a gonosz felesége mozgatja akitől el akar válni. Nem abszurd?

 

Hogyan tudsz egy ilyen embernek segíteni?

 

Nyersen szeretlek a refferencia: „Hát úgy, hogy megnézed mi a jó benne? Mi az, amit meg tudsz csodálni?

 

Én biztos, hogy megcsodálnám azt, hogy megcsinálta a tökéletes bilincset, ebből ember legyen a talpán aki ki tud jönni. Nem szeretem a feleségemet, de ugye nem tudom ott hagyni. Valami ilyesmi lehet a mérlegelés.

 

Ki akart lépni a kapcsolatból, és nem tudott. Gondolt egyet és hát akkor eldobom ezt a testet, de nem jött neki össze. És újra a gonosz felesége karjaiba került, aki folyamatosan léértékeli őt.

 

Szóval nagyon megcsodálnám a gyönyörű bilincsét és mosolyogva távoznék. Majd 1 hó múlva megint arra járnék, és ha nincs változás még mindig a feleségét teszi a gonosz OK-ká, akkor egyszerűen a következő refferencia alapján járnék el.

 

matematikus_3.jpgFoglalkozhatsz képtelen emberekkel, hogy képesebbé tedd őket.

De minek?

Keressed a képeseket!

Azokat, akik hajlandóak tanulni és hajlandóak megfigyelni..”

 

Van egy rés a pajzson. Minden egyes embernek van egy gyenge pontja. Nem kell megtalálnod, egyszerűen ott van, látható, ahol épp szenved. Ha dühös vagy egy emberre, akkor ott van, ott van a résed és ott tudsz megtanulni valamit, ha hajlandó vagy megfigyelni.

 

Ha sokszor kritizálsz egy embert, akkor lásd, hogy valami hazugság van ebben a dologban. Annak az embernek valamiben igaza van, amiben neked nincs!

 

Logikusan úgy tűnik, mintha neked lenne igazad, de mivel kritikus frekvencián érkezik a „felismerés”, ezért HAMIS!

 

Fejtegessem még?

 

Tudom, hogy van olyan Barátod, Testvéred, Fiad, Lányod, Feleséged, Férjed, Édesapád, Édesanyád, Nagymamád, Nagypapád, Nagynénéd, Nagybácsid akin nagyon szeretnél segíteni, de nagyon lebilincselte magát. Neki kell, hogy akarjon túlélni és csak akkor segíts neki, hogyha valóban akar! Ha nem akar, akkor csak csodáld addig amíg Ő nem dönt úgy, hogy élni akar! Annyi energiát fektess bele, amit Ő is belefektet abba, hogy túl akar élni, jobban akar túlélni!

 

precogok.jpgMeg kellett most néznem a Külön Véleményt, mert a cramming tisztem azt mondta, hogy valami olyasmit csinálok, mint a Precogok.

 

Látom a jövőt! Majd meg kell értenem, hogy miért is írok szavakat egymás mellé, hogy te olvassad őket és valami túléstámogató erőt tapasztalj.

 

Ha valamit nem értek, ha valakit nem értek, olyan megkülönböztethető ásítások és reakciók jellemeznek, hogy képtelen vagyok tovább haladni.

 

Ezt az írást már 1 hete befejeztem, de valami miatt nem adtam ki. Valami miatt nem értettem és amikor délután nekiültem, hogy befejezzem az írást, elkezdtem iszonyúan ásítozni.

 

Megnéztem a Különvéleményt,

és

tényleg úgy néz ki, hogy egy

Orákulum

süllyedt el

bennem!

 

 

Látom a jövődet.

 

Látom Benned a gyémántot.

 

 Az ÖNBIZALOM Veled lesz!

 

Ma reggel fél 5-kor felébredtem és egy cunami felismerés hegyek tornyosultak az elmémben. Teljesen másról írnák már most, de mivel ez az írás is segített hozzá, hogy a legmókásabb romom is kezelődjön az életben, ezért meghagyom PreCognition-nak!

 

Türelmetlen vásárlónak

Türelmetlen hallgatónak

 

Türelmetlen érdeklődőnek:

30-388-6660

 

A bejegyzés trackback címe:

https://peldakepvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr915219890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása