Hamis adat lefejtés a léleknek

Sírtam II.

2023. június 23. - Sziklaszilárd

pro_tr_3.jpgÉrdekes ez a sírás, ez nem olyan, hogy szomorú vagy és sírsz, hanem hirtelen leszel nagyon jó kedvű. Az elmédben valami olyasmi történik, ami hatalmas megkönnyebbüléssel jár. Valami amit vonszolsz magaddal évtizedeken, évszázadokon keresztül és leválik rólad egy pillanat alatt.

Ez a pillanat volt az, amikor az edzőm azt mondta nekem, hogy "You are very good Szikla!" és ezzel befejeződött az a késztetés, hogy mindenkinek bizonygatnom kellett, hogy én jó vagyok!

Nagyon szerettem a múltamat! :)

Tudod, hogy eladtam 600 db dianetika könyvet fél év alatt, meg 1 hónap alatt 25 embert tettem rá 36 tanfolyamra, meg a cégeknél ahol dolgoztam, mindenhol is highest everek!

Ugye, ami egy jó PR, de ha ezt segíti egy leértékelés, akkor az mindössze egy dramatizáció!

Mennyi ember mondta már, hogy jó vagyok?! Magyarul is! Mégsem történt semmi különös. Tudod, hogy miért nem? Azért, mert senki nem duplikált, értett meg ennyire! Valamint nem volt ott egy olyan szándék a nyugtázásban, ami tudatta volna, hogy hallottalak, fogtam amit mondtál. Ezért annyira értékesek az auditorok, mert tudnak nyugtázni. 

Előfordult már Veled az, hogy mondtad, mondtad azt a történetet, azt az eseményt, amit nagyon érdekesnek találtál és a másik oldalon, aki hallgatta azt mondta, hogy "értem", de Te késztetést éreztél, hogy tovább mondd, hogy újra előadd és ....majd a "beszélgetés" végén úgy vélted, hogy hát ez mégsem volt egy jó kommunikáció.

Ha ilyen volt és emiatt kellemetlenül érezted magad, tudnod kell, hogy Veled nincs semmi baj, a másik oldal nem tudott nyugtázni.

Illetve ha előfordult Veled olyan, hogy mondták, mondták Neked és Te mondtad, hogy "érted", vagy "rendben", de csak folytatta és folytatta, majd úgy zártad le a kommot, hogy "bocs, nekem mennem kell", vagy merészebben: "nekem nincs időm erre". 

pro_tr_2.jpgEbben az esetben van egy jó hírem! A nyugtázás megtanulható és ha ezzel az eszközzel rendelkezel, akkor nagyon, de nagyon sokat megtehetsz az embertársaidért. Mivel Ők azt szeretnék, ha valaki végre, valahára meghallaná Őket és nem kellene nekik tovább dramatizálniuk.

A sírást megelező folyamat az volt, hogy 7 óra hosszán keresztül csak újra és újra feltettem azt a kérdést, hogy "Do birds fly?" és annyi "flunk"-ot, korrigálást kaptam, hogy úgy éreztem soha nem tudom lezárni ezt a drillt és el kellett érnem, hogy fél cm-el korrigálva a fejállásomon úgy kellett feltennem a kérdést, mintha most tenném fel először, érdeklődve, szándékkal, megfelelő impidgementtel, kíváló affinitással....

Volt, hogy úgy gondoltam, hogy na most ennyi és egyszerűen csak kisétálok a teremből, de valami ott tartott, hogy újra és újra nekilendüljek. Másnap 4 óra alvás után felébredtem és olyan szinten a jelenbe kerültem, és néztem rá, hogy mennyire nem voltam ott bizonyos szerepkörökben és innentől kezdve már nem volt nehézségem a madarakkal! :)

Azóta lezártam a felsőbb szintű TR Retread-et is és a tanulópárom egy 72 éves néni volt. Van érzékem ahhoz, hogy a határokat feszegessem és van ez a TR7-es gyakorlat, ahol fizikai ellenállásokat is kezelned kell. Na most ez a hölgy többször is sírt, de nem amiatt mert nyeresége volt, hanem mert feladta és innen kellett Őt újra és újra visszatennem a ringbe.

Megtanultam, hogy hogyan váljak jó edzővé. A szándékomnak nem azon kell lennie, hogy kiüssem a TR-jét, hanem azon, hogy Ő jobban megértse a drillt és jobban, ügyesebben csinálja, és képesebb legyen mint az elején. 

Így el tudtam érni, hogy Ő is lezárja a drilleket, igaz dupla annyi idő kellett hozzá, de itt nem időre megyünk, hanem a képességek elérésére.

Érdekes volt utólag megtudni, hogy az idős hölgy mindent megcsinált a híd jobb oldalán, beleértve a csak Flagben elérhető eljárásokat is és mégis mennyire képtelen volt, hogy bizonyos drilleket kitartóan csináljon.

Ebből is látni, hogy a KÉPZÉST semmi sem pótolja! Válj PROFESSZIONÁLIS auditorrá!

Ölellek,

Szikla

 

 upper_indoc.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Még mindig itt vagy?

Szerettem gonoszkodni! ��⚡️

Tudod, hogy ki tudom ütni az emberek TR-jét!�

És ezt nem csak a drillen belül csináltam, az életben is hecceltem, ha olyan volt a kedvem. ��

Ki is akadtam rendesen, ha valakinek sikerült kiütni a TR-emet az életben. �

Hát rá kellett, hogy jöjjek, hogy edzõként azon kell lenni a szándékodnak, hogy a tanulópárod jobban megértse a drillt, jobb képességûvé váljon miközben hecceled Õt. �

Ilyenkor tudsz felelõsséget vállalni érte és így vitatkozni sem tudtok! �

Nézd meg a 40-es tónus definícióját, majd ha jegyzet közelben leszek akkor bemetszem ide is pontosan azt a mondatot.

Addig is annyit róla, hogy teljes szándékkal a jelen időben csinálni valamit az néha jelenthet kihívásokat. Főleg, ha kapsz heccelést valahonnan.

Na most például értékesítő vagy, vagy networker és kitalálod, hogy milyen szintet fogsz elérni és megvan, hogy kit keresel meg és mész az elsőhöz és kiderül nem kell neki, mész a másodikhoz annak sem kell. Vajon ugyanolyan lelkesedéssel mész a harmadikhoz, mint az elsőhöz?

Elárulok egy titkot: nem kell lemondanod az elsőről és nem kell lemondanod a másodikról sem.

Egyszerűen csinálod tovább a gyakorlatot. Mivel ez csak egy "látod azt a falat?", "menj oda hozzá" gyakorlat. És ugye ha nem csinálja akkor a megfelelő erőfeszítést használva megcsináltatod. Ha ugye nem tudod megcsináltatni az "flunk", és akkor csinálod újra és újra, amíg már nem megy.

Picit hozzányúlsz a hátához, hogy induljon el és megy egy picit majd megáll, megint hozzányúlsz a hátához és.... majd újra és újra. Ha megy, de lassan az nem probléma, neked nem kell gyorsítanod a folyamatot, csak ugye valamennyit haladjon.

Rehabilitálódott egy képességem, hogy el tudjam érni, hogy amikor már feladta rávegyem őt, hogy ismét a ringbe szálljon és újra szembenézve a kényelmetlenségekkel, egyszercsak már nem lesz kényelmetlen és megcsinálja illetve megcsináltatja velem, hogy odamenjek ahhoz a falhoz, megérintsem, majd megforduljak és megint ránézzek a falra.

Érdekes, hogy milyen egyszerűnek tűnik, de közben mikor azt hallod (mivel hecceled), hogy mennyire gyenge vagy és mennyire nem akarja a másik azt csinálni, amit Te szeretnél és ráadásul tudod, hogy ez egy drill mégis hajlamos lehetsz feladni...

Na de mi van akkor az életben?

Szóval Barátom! Szerezd meg az eszközt a kitartási izmod növelésére és válj AUDITORRÁ! ;)

pro_tr_1.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://peldakepvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr418151028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása