Hamis adat lefejtés a léleknek

1-es számú Titán Bőségben!!!

2021. január 22. - Sziklaszilárd

1-es_szamu_titan.jpgMicsoda hír!!! 2 hete nem tartott webináriumot és nem nagyon tudtam elérni az utóbbi napokban, hogy akkor most mi hajtja? Cserbenhagyta a Titánokat, vagy mi van? 

Kiderült a Bőség statját csinálta meg az elmúlt 2 hétben, hogy el tudja mondani nekünk, hogy hogy lehet ezt megcsinálni, mint értékesítő, Power FSM, tréner. Nem is tudom, hogy most melyik statját látjuk, de a lényeg a BŐSÉG! És el lehet érni és MA január 22-én 21:00-kor és február 5-én 21:30-kor megmondja a Tuti Frankót! 

Lehet tőle kérdezni, és ne hazuttoljon meg a kora, sokkal hosszabb tapasztalata van, mint gondolnád!

Ez a link, ide klikkelj és már benn is vagy, nem szükséges regisztrálnod, de ha a kamerát be tudod kapcsolni az cool, mert akkor valakihez tud beszélni!

1-es_szamu.pngAz 5-ös számú Titán nem tud jönni, mert dolgozik a következő Bőség statján. A 3-as Titán a Hoppá Jól Vagyok oldal tulajdonosa elméletileg jön és a 4-es számú Jersey Builder ha befejezi a munkáját, Ő is jön!

Én mint a 2-es számú - aki még tegnap úgy gondolta, hogy egyedül maradt - létrehoztam egy ötletet, amivel kapcsolatban gondoltam, hogy megosztom Véletek, hogy milyen kulcsszavak tolnak engem előre és épp az AO magas küszöbét próbáljuk bevenni!

Ez most már a 6. alkalom lesz, hogy megtartjuk és most első alkalommal láthatjuk is egymást, mert ez a Gotowebinar nagyon nem jön be, hogy csak magamat látom. A zoomon meg lehet élni!

Szóval csak gyere és bármilyen észrevételedet, hogy mit csináltunk jól vagy rosszul oszd meg velünk a posztulatum@gmail.com -on, mert ebből tudunk fejlődni. 

Mi vagyunk a feltörekvő Titánok!

Eddigi témakörök:

 Bőség Elérése avagy Magyar Titánok a Freewindsen!

5-ösz számú Titán Bőségben!

Miért kellett 10 éve, hogy kijussak a Freewindsre?

Hogyan törtem meg a Bőséget?

Miért vagyok oda a Freewindstől?

 És akkor mégegyszer MA 21:00 zoomon találkozzunk! 

Itt van kiírva is a link:

https://us02web.zoom.us/j/87291391020

A bejegyzés trackback címe:

https://peldakepvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr1016399968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása