Hamis adat lefejtés a léleknek

Bőség elérése, avagy magyar Titánok a Freewindsen

2020. november 17. - Sziklaszilárd

freew_otok.jpgNovember 19,26 Dec 10,23 Jan 7, 22 és Február 5 és 19 este 9:30-kor egy webináriumon meghallgathatod annak a 3 magyarnak a nyereséget, akik ki tudtak jutni a Freewindsre a legkeményebb karanténos időben!

Küldj egy "LINK" tágyú levelet a posztulatum@gmail.com -ra és küldöm a meghívót!

2020 szeptember 15-e előtt pár nappal újra ejött a Covid és vele együtt a korlátozások. Aggódtam, hogy törlik-e a repülőjáratot és hogy ki tudok-e jutni. Az már nem annyira érdekelt, hogy vissza tudok-e majd jönni, mert már volt tapasztalatom a Freewindsel és tudtam, hogy ha kijutok akkor olyan képességgel fogok rendelkezni, ami mindenképp jobbat fog tenni a működésemben.

Hogy lehet az, hogy egy rövid idő alatt olyan képességgel fogsz rendelkezni amit korábban évek alatt sem értél el?

Erre egy kérdéssel válaszolnék. Hogyan lehet, hogy vannak élőlények amelyek gyorsabban fejlődnek ki, mint mások? Vagy még szemléletesebb kérdés, hogy pl. egymás mellé ültetsz két ugyanolyan magot és az egyikből kis csoffadt almafa jön létre, még a másikból gyönyörű hatalmas? Lehet, hogy jobb helyen volt, ahol jobban fel tudta szívni a tápanyagot?

karanten_noveny.jpgIgen, valószínű. Egy jobb helyről sokkal könnyebb működni, mint egy stresszes környezetből. A lény olyan mint a növény, növekszik, terjeszkedik és egyre hatalmasabb lesz, ha jó helyen van. Olyan helyen ahol fel tudja szívni a tápanyagot. A lénynek ugyanúgy tápanyagra van szüksége, szellemi táplálék ami színtiszta LRH adatok.

Ha egy stresszes környezetben van a növény, ahol a kertész csattog a metszőollójával, ahol megsebződik és ha már sebes, akkor a rovarok megtámadják és el is pusztulhat mielőtt kifejlődne.

Így van ez az emberrel is, ha egy stresszes munkahelyen vagy, vagy egy stresszes családban, vagy egy hazugságokkal teli veszélyes környezetben, ahol az jön, hogy féljél és aggódj, ott örülsz ha túléled azt a napot és lesz még holnapod.

Ha ki tudsz szakadni ebből a környezetből és egy olyan helyre tudsz kerülni, ami túl messze van a világ zajától, akkor észre fogod venni, hogy sebeid begyógyulnak és elkezdesz növekedni.

És ez a hely a Freewinds.

szikla_freew.jpgMondok egy személyes nyereséget. Az "Ismerje meg kiben bízhat" tanfolyamot csináltam és az elején - mint minden más kistanfolyamnak - van az, hogy "adat" és "kulcsadat" és példákat kell írni rá. Amikor hazajöttem a hajóról és a 10 napos karanténomban voltam és úgy éreztem, hogy rengeteg mindent tanultam és korábban is tanultam már rengeteg mindent és feltettem a kérdést, hogy mi a KULCSADAT, melyik az a képzés, az a mondat ami kezeli a lustaságom, motiválatlanságom. Miért kell erőlködnöm, hogy kreáljak, miért van ellenszándékom, hogy kommunikáljak az emberekkel. És eszembe jutott egy adat, hogy jobb kommunikálni, mint nem kommunikálni, szóval elkezdtem ráírni 1-2 emberre, felhívtam 1-2 embert és csak kíváncsi voltam, hogy mi van velük és egyszercsak a mátrix függöny elindult. Jöttek az adatok és kivilágított a KULCSADAT. 

Ez az adat annyira erőteljes volt, hogy teljesen kezelte a motiválatlanságomat és azóta sem tudtam abbahagyni a kommunikálást. Már tudom, hogy mit keresek és pontosan tudom, hogy miben tudok segíteni az embereknek.

És ez az egyetlen adat, ami szükséges ahhoz, hogy BŐSÉGBE kerülj!

adam_viszler_2_1.jpgEzt az adatot el fogom mondani csütörtök este 9-kor!

Küldj egy "LINK"-et a posztulatum@gmail.com -ra és küldöm a meghívót!

Rajtam kívül, ott lesz még Viszler Ádám. Power FSM (több mint 100 embert indított el szolgáltatáson 1 év alatt) srác, aki külföldön ismertebb, mint itthon, most lett 23 éves, de olyan tudása van, hogy teljesen lenyűgözött, amikor először beszéltem vele a nyáron. 1 mondattal adta el nekem ezt a Freewinds kirándulást. Olyan tudással rendelkezik az értékesítés területén, amilyet még nem láttam más hasonló témában utazó trénertől. Ő volt a tolmácsunk is, és az angol nyelv közelebb áll hozzá, mint a magyar, mivel 9 éves korától külföldön élt, de magyarul is kiválóan beszél!

Aztán ott lesz még Harangi István. Jersey Builder. Egy megtermett, erős fizikai munkás. Vajon hogyan segített neki a Freewinds, hogy BŐSÉGBE kerüljön?

harangi_pist_1.jpgEzekre kapunk válaszokat. PÉNTEK, 21:00

Kérd a linket!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://peldakepvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr2916289122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása