Hamis adat lefejtés a léleknek

Miért kellett 10 év, hogy kijussak a Freewindsre

2020. december 22. - Sziklaszilárd

comp_lead_3.png2017. decemberében megcsináltam a Competence & Leadership programot! 8-an kezdtük el és 7-ünknek sikerült is elvégezni! A sikerek tisztje engem kért fel, hogy mondjak nyereséget a programról az Oklevélátadón. Valamit érzékelhetett, mert nekem tényleg nagyon átütő felismeréseket hozott. A nyereségem 70%-a arról a 10 évről szólt, ahogyan az akadályokat leküzdve végre megérkezhettem a Hajóra. A közönség dőlt a nevetéstől, mert annyira hajmeresztő akadályok léptek elő, hogy ezt normális ember már többször feladta volna! De én nem vagyok normális, én addig megyek, addig folytatom, amíg el nem érem azt, amire úgy gondolom, hogy szükségem van. Amire szükségem van, az mindig a tudásnak egy szelete, amivel úgy gondolom tovább tudok lépni, nagyobb dolgot tudok tenni. Ezt a 6 perces felvételt, amit a hajón készítettek és sehova sem rakhatom fel - szerzői jogok miatt - most vagyis holnap

2020. december 23-án este 21:00-kor a következő Titános webináriumon megtekinthetsz!

Küldj egy "LINK" tárgyú levelet a posztulatum@gmail.com -ra és küldöm a regisztrációs linket!

comp_lead_2.pngA következő Freewindses kirándulásomhoz már kevesebb mint 3 év kellett. A PR konferencia és a Bőség elérése után megint engem kértek fel, hogy mondjak nyereséget. Mintha tudnák, hogy én valójában ezekért a felismerésekért, nyereségekért élek! Amikor jobban megértem az életet, az embert,hogy mit-miért csinál, az nekem mindentől értékesebb! És miután volt ez az Oklevélátadó, másnap találkoztam valakivel, aki gratulált és elmondta, hogy mennyire inspiráló volt a beszédem. Emlékszem, a Comp&Lead után épp a jakuzziban ültem és mesélte egy fiatal srác - aki egyébként valamilyen TV sztár 4 országban -, hogy a beszédem hatására itt maradt a Hajón és elkezdte ezt a programot, pedig már nagyon kellett volna mennie valamilyen forgatásra.

Ezt a 3 perces felvételt is meg tudod tekinteni! 

Küldj egy "LINK" tárgyú levelet a posztulatum@gmail.com-ra!

Aztán remélhetőleg újfent itt lesz az 5-ös számú Titán is, aki a múltkor is hatalmas sikert aratott!

És az 1-es számú is, aki a felbújtónk és nélküle nem is tudtunk volna arról, hogy van PR konferencia és aki elintézte nekünk, hogy legyen megtartva a Bőség is!

Szóval HOLNAP találkozzunk!

Közben a 4-es számú Jersey Builder Titánt is megkérdeztem, hogy van-e kedve felszólalni és azt írta, hogy "Én még nem vagyok magamban biztos", mivel valami nitrohígítóval dolgozik épp, szóval még Ő is befuthat :D

comp_lead_4.png

A bejegyzés trackback címe:

https://peldakepvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr8416355100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása