Hamis adat lefejtés a léleknek

1000-ből 3000

2020. április 30. - Sziklaszilárd

idozites.jpgAmit még el akarok mondani, hogy az IDŐZÍTÉS a legfontosabb ebben a rendszerben. Ha most van 1000 euród abból 3000 eurót tudunk csinálni. MA!

2 éve vagyok ebben a rendszerben és még nem volt ilyen lehetőség! Az 1000 euróért kapsz 2500 euró értékű minőségi táplálékot. Olyat ami nekem kezelte a vérnyomásomat. 190/110 volt. Gyógyszerrel tudott lemenni 150-160 közé. 2 hét után elhagytam a gyógyszert, mert éreztem, hogy jó hatással van a vérnyomásomra. 3 hónappal később 140/80-at mértek gyógyszer nélkül!

Alvási nehézségem volt és nem tudtam csak hajnali 4-5-kor elaludni és ha másnap reggel mennem kellett valahová akkor az egész napom ki volt ütve. 4 hónap után beállt az alvási bioritmusom. 10-kor már rám jön az álmosság és éjfélkor ha akarok, ha nem le kell feküdnöm. 6 óra alvással sokkal kipihentebb vagyok.

Most vagyok 47 éves, 30 éves kor után az éjszakáimat 4-5x meg kellett szakítanom az éjszakai mosdóba járás miatt. Azt hittem ezzel a korral jár. Aztán 7 hónap után - miután elkezdtem ezeket a termékeket használni - arra ébredtem fel, hogy valami hiányzik, valami nem történt meg. Nem kellett kimennem mosdóba. Hihetetlen élmény volt, nem a korhoz volt köze ennek a prosztata problémának.

Aranyerem volt és olyan színű anyagcserém, aminek az ereimben kellett volna mennie. Fél év alatt helyre vágta az emésztőrendszeremet.

Sörhasam volt és a hasam keménysége nem változott semmilyen diéta hatására. Pedig kemény munkával leadtam 10 kilót korábban is, de ha eltértem a megfelelő étkezéstől nagyon gyorsan visszajöttek a pluszok. Aztán elkezdtem a fogyókúra programját. Nem hittem el, hogy ez ennyire egyszerű. Kenyeret ettem tésztával, gumicukrot csokival és mégis mentek le a kilók. 12 nap alatt eltűnt a sörhasam. 2018 év végén írtam erről itt, fényképpel.

Szívritmuszavarom volt, Angliában amikor stresszes időszak volt és amikor rámtört alig tudtam az autót az úton tartani. Egy orvos barátom azt mondta, hogy ásványi anyag hiány miatt van a szívritmuszavar. A probléma az volt, hogy szedtem én ásványi anyagokat, csak nem tudott beépülni, tekintve a sejtátjárhatóságom a teszt alapján közel 10x-esen meg volt keményedve. Itt is egy fél év kellett, hogy elmúljon, illetve később még visszajött néha, de már nagyon halványan. 

visszaterites.jpgRáadásul most ezt az 1000 eurót, amiért vásárolsz 1 év múlva a cég visszaadja. Van feltétele nyilván, de ezt akkor is meg tudod csinálni, ha nem tudsz behozni senkit. Most kapta vissza az egyik partnerem. A kép mutatja.

És ami hihetetlen, hogy aki ebben a hónapban elindul ezzel az 1000 eurós csomaggal a májusi hónapban kvalifikál arra, hogy a kreditjei nem szimplán, de nem is duplán, hanem triplán fognak számolódni. És emiatt van ez az 1000 euróból 3000-et meg tudsz csinálni. A matekot nagyon értem. Ez MOST tényleg nagyon kerek!

Van itt nekem ez a Nyersen Szeretlek írásom (5 nap alatt 10 partnert hozott nekünk augusztusban), illetve videóm is és ez azt tudja képzeld el, hogy ha valamelyik ismerősöd megnézi akkor vagy vásárolni akar azon nyomban, vagy partner akar lenni. Egy barátom kiküldte az 1000 fős ismerősének és 2 ember belekukkantott az íráson belüli linkre is, amin egy videó volt a termékekről és a rendszerről és közülük 1 már partner lett és 1 folyamatban van.

Próbáld ki, hogy az ismerőseid között van-e valaki akit ez érdekel, mert ha érdekli akkor Téged is fog. Szóval küld el nekik ezt az írást vagy csak a Nyersen Szeretlek írást és kiderül még MA, hogy ez neked üzlet-e vagy sem.

bob.png3 partnerre van még ma szükségem a következő szintemhez. Korábban is volt hasonló szitu és összejött mindig. Mivel bináris a rendszer ezért aki délelőtt jön, estére már van 2 partnere úgy, hogy még azt sem tudja, hogy eszik vagy isszák az olajat!

Reggel 6-kor felébredtem és nagyon izgatott voltam, akkor még nem tudtam miért. Most már igen. VALAKI most egy olyan lépést fog tenni, ami a hátralévő életét nagymértékben befolyásolja. Egészséges lesz és sikeres! És nagyon hálás lesz nekem, hogy megosztottam vele ezt az üzenetet.

És valójában ezért csinálom, hogy segítsek egy kis rendet vinni az univerzumodba. 

Nekem már sikerült, tisztán látom, hogy testileg hogy működsz optimálisan. És ha testileg optimálisan működsz akkor szellemileg is tisztább leszel és emiatt a sikered elkerülhetetlen.

Ha Te vagy az akkor keress: 30-388-6660

Ha nem tudsz elérni (folyamatosan csöng a telefonom, pedig még csak a gondolatomban van az üzenet), akkor csak regisztrálj és holnap már nyugodtabb napunk lesz és meg tudjuk beszélni, hogyan építünk fel egy birodalmat!

Olyan dolgokat tudsz nyújtani az embereknek, ami tényleg SEGÍT. Itt van egy partnerem weboldala, ahol a nyereségeket tölti fel. Volt egy vásárlója aki oltást kapott (Dr Shiva nem tartja jó megoldásnak az oltást) és ezután olyan betegsége lett, amiből most tudott kijönni a termékek hatására. 4 évig antidepresszánst szedett, de az nem kezelte a problémáját.

Krisztának a hasnyálmirigy gyulladását kezelte. Itt a videója róla. 

Editnek tejcukorallergiája volt és folyamatos hasmenése volt. Itt a videója.

Gyuri kólafüggését kezelte.

Na jó, megyek megtartom az élőmet. 

A mai témám:

"A pofátlan önbizalomépítés kézikönyve!"

Kiadjam? 

;)

 biro.jpg

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://peldakepvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr1715649732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása