Hamis adat lefejtés a léleknek

Szánalomból nem ér

Napi 1000 szó

2023. március 20. - Sziklaszilárd

portugalia_fa.jpgKedves Barátom!

Nem küldtem még el a zinogene olvasnivalót, mert mondom lehet hogy amiatt kérted, mert megsajnáltál, hogy szegény gyerek csak így tud kimenni a Flagba, hogy elad pár kacatot. És mondom á az mégsem jó áramlás. 
.
Nekünk jobb kommunk van, szóval ha majd lelkesen akarsz tőlem venni valamit, akkor vásárolhatsz, egyébként szánalomból nem ér. :)
.
De nehogy félreérts, mert nem kell tőlem vásárolnod azért, hogy kommban lehess velem és azért sem, ha segítek neked a heccelésben. 
.
Nyilván belegondoltam, hogy ha vásárolnál tőlem egy fél éves pajzstermék cuccost, akkor reggeltől estig is heccelnélek... :)
.
Na de tényleg, valahogy az a jó, ha értéket tudunk adni a másiknak, és hogy legutóbb felhívtál az tök jó volt, mert ritkán szoktál hívni. Aztán a szánalomba picit belesokaltam és elkezdtem enni, hogy valami hasznos is történjen közben. :)
.
Előbb jött haza a Hajni hajnali 3-kor és csinált magának bundás kenyeret és ahogy beléptem a konyhába azonnal elvétette az időnyomomat.
.
Amikor kint voltam Floridába és veszélyeztetve érezte a pozícióját egy olyan felismerést kommunikált, hogy belenézett a tükörbe és ...ezen változtat és elkezdett figyelni az étkezésre és napi szinten statot vezet a súlyáról és ....
.
Meg az volt, hogy holnap vagyis ma 9:30-kor megyünk a 2d-s aranykor hajnalára, de így?
.
De valójában, egyszerűen annyira magamra veszem ezeket az indikátorokat, hogy látod elővettem a tervezési jegyzetemet, amit terveztem a hónapban és az egyik pont a "Jövő Projectben", hogy napi 1000 szót írok, hogy edzem az írásomat, hogy olyan kíváló író legyek, mint pl. Stephen King. 
.
stephen_king.jpgNem olvastam még könyvet tőle, de az online marketingesnek van egy könyvklubja, ahol a könyvek lényegét olyan 10-15 percben leadja és ő mondta ezt, ez egy életrajzi könyv és olyan igaznak tűnt, hogy csak írni kell és egyszer csak briliáns műveket fogsz generálni.
.
Szóval képzeld tegnapelőtt ugye, mivel ma délután 3-kor keltem. Tegnapelőtt elkezdtem sakkozni a futásom után olyan 5-kor és gondolj bele 15 óra hosszán keresztül játszottam. 3 perceseket. 
.
Mennyit írhattam volna annyi idő alatt? Mondjuk jót tesz az elmémnek, mert egyre többet játszok egyre jobb vagyok és imádok 3 percenként nyerni :)
.
Csináltam egy önelemzés leckét is ma, szóval elég jó voltam, ja és az 5. legjobb időmet futottam 30 percen belül volt meg az 5,3 km-erem, hát az nagyon cool volt. Csinálok is, vagyis kellene egy facebook posztot erről tenni, hisz egyenlőre még ez a munkám.
.
Valójában rájöttem erre már korábban, hogy csak túlélést támogató figyelmet kell magamra vonzanom és dől a lé, de spórolok ezzel is, hogy csak épphogy annyit, hogy nehogy túl sok jöjjön belőle, mert akkor megszűnik a játszma. :)
.
Na de felolvastam a Hajninak azokat a pontokat a táblázatból, ahol amit megfigyeltem, hogy mondott valamit és aztán nem az volt, hogy milyen gyönyörűen 2,5-en van és arra jöttem rá, hogy igazán nekem van ez megint beégődve, ez a 2,5.
.
Emlékszem amikor St Hillben csináltam a PRO TR-eket és a Letisa, a gyakorlati sup külön ott maradt velem az esti unitba, amikor már nem ő supolt, és szerzett egy auditort is és ezt a 2,5-öt szedték ki belőlem. Hű nagyon megdöbbentő felismerés volt, hogy reálissá vált ez a tónus és hogy bele voltam sülve, na de úgy néz ki, hogy ha nem figyelek oda belesülök újra, szóval hajrá 1000 szó!
.
Minden nap írunk vagy Neked, vagy a világnak!
.
Véled mik történtek mióta nem beszéltünk?
.
És megszámolnád, hogy hány szót írtam?
.
flag_szikla.jpgÖlellek!
.
Egyetlen Barátod,
Szikla :)
.
Amikor valakivel aláíratok egy könyvet, mindig ezt íratom, kapásból megmutatja, hogy az író milyen tónuson van. dr. Paul Clayton pl. nagyon jót nevetett és simán odaírta. Duncan Shelley nem volt hajlandó, pedig őt régebb óta ismerem, meg neki ráadásul sokat is segítettem a 2000-es években....

A bejegyzés trackback címe:

https://peldakepvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr1718075676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása