Hamis adat lefejtés a léleknek

Játék a Direktóriumért

2019. január 30. - Sziklaszilárd

direktorium.jpgAz elmúlt 5 hónapban mindig szintet léptem.

Augusztus - A-Team (25 személyes vásárlói előfizetés)

Szeptember - Executive (partnereim lettek)

Október - Pro-Team (50 személyes vásárlói előfizetés)

November - Diamond (partnereim aktivizálódtak és még többen lettek)

December - Top-Team (100 személyes vásárlói előfizetés)

Január - Director (nagyon-nagyon sok partner, akik aktívak is, ráadásul :) )

Szóval ha szeretnéd, hogy ez a tendencia fenn maradjon, akkor segítened kell! 

15 nagy játékosra van szükségem, akik szeretnének nagyon egészségesek és nagyon sikeresek lenni! És azt szeretném, hogy a Direktóriumban foglaljunk helyet és beszéljük meg, hogy hogyan fogjuk a világot egészségessé és sikeressé tenni! 

Ha Te ilyen vagy, akkor hívj! Ha nem vagy ilyen, de szeretnél ilyen lenni, akkor is keress! Ha nem szeretnél ilyen lenni, de tanácsra van szükséged, akkor is kereshetsz!

A minap kaptam egy ilyen levelet:

"Már egy ideje készülök írni neked. Nagyon szeretem az írásaidat, lényegre törőek, nagyon ember közeliek és szinte olyan egyszerűnek tűnik. Mégis elvesztem a világból hozzám érkező MLM hálózat építés rengeteg információ áradatában, és már azt sem tudom, hol kezdjem, hogy csináljam."

A tanácsom az volt, hogy végezze el ezt a kommunikációs tanfolyamot.

Majd erre ezt írta: "Köszönöm, hogy válaszoltál, már be is iratkoztam!"

Ha vezetővé válsz, követni fognak és sokkal egyszerűbben fogadják el a tanácsodat. 

Hogyan tudsz vezetővé válni?

Hát úgy, hogy elkezdesz kommunikálni. Először kitalálod, hogy ki akarsz lenni, elnevezed magad annak, minden lehetőséget megragadsz, hogy erősítsd ezt a dolgot. Én például november 23-án kitaláltam, hogy példakép vagyok, és aztán 1 hét múlva Gyémánt lettem. Aztán megírtam a Sírtam írást, amivel erősítettem ezt a dolgot.

 

Ez a csoport amit most kreálok, nagyon tiszta és etikus csoport. Csak olyanok tudnak csatlakozni, akik etikailag rendben vannak. Olyanok akikben vakon megbízhatsz.

A cég jelmondata, hogy Inspire change in life, szóval változásra inspirál, és én tényleg többet változtam az elmúlt évben, mint az azt megelőző 20 évben.

Ma délelőtt itt volt nálam az egyik partnerem, és mielőtt elment, kérte, hogy hagy öleljen meg. Majd hozzáfűzte, hogy nagyon jó vezető vagyok és az, hogy ő most 2 szintet is lépett, az csak miattam tudott megtörténni.

Valójában Ő hozott össze nagyon jó emberekkel, akiket egyszerűen felvilágosítottam, megértették és elkezdték helyrehozni a testüket.

Tehát barátaim, 15 embernek nyitott az út, hogy rálépjen a gyorsítósávra és egészségesebb és sikeresebb legyen!

Aki ma 18 óráig jelentkezik, ott nagyon érdekes dolog fog történni, mivel még nem is kezdett el foglalkozni ezzel, de már olyan embere lesz, aki az üzlete felét már meg is csinálta! És holnap is még nagy nyüzsi lesz! 

Milyen érzés, amikor elkezdesz egy vállalkozást és már meg van az első 10 embered? És ha tudnád, hogy milyen nevek állnak itt sorba...

Mit szólnál, ha azt mondanám, hogyha 7-ig hozol nekem X eurót akkor Mark Zuckerberg-et alád teszem? Ráadásul ezt az X eurót visszaadja neked a cég 1 év múlva, ha aktív voltál, vagy ha részben voltál aktív akkor az X euró egy részét. Ráadásul 2,5X eurót érő termékek, amik kezelhetnek vérnyomás problémát, szívritmus zavart, aranyeret, alvászavart, szemproblémákat, meddőségi problémát...

Valakit az üzlet annyira nem érdekel, például azt a partneremet sem, aki megcsinálta ezt a 2 szintet az elmúlt 2 hónapban. Összesen ha 10 órát foglalkozott vele, akkor lehet sokat mondok. Őt csak az érdekli, hogy segítsen az embereken és segítsen saját testén is. 

A lényeg, hogy a Te univerzumodba is be lehet illeszteni ezt a dolgot úgy, hogy nem kell vele pluszban foglalkoznod, csak ha kedved van.

Hidd el, ha elkezded fogyasztani a termékeket, nem tudod megállni, hogy elmondd a szomszédnak, vagy bárkinek, aki fontos neked.

TE meg tudod csinálni!

TE képes vagy rá!

TE akarsz nekem segíteni!

TE akarsz magadnak segíteni!

TE akarsz az embereknek segíteni, mert jó vagy,

és példakép

lehetsz

HA

KÖVETSZ!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://peldakepvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr414597442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása