Hamis adat lefejtés a léleknek

Miért élnek túl a koldusok?

2021. október 31. - Sziklaszilárd

koldus.jpgHát én nem szeretek koledálni, tudod kéregetni, vagy kérni valamit valakitől. Kérni, hogy vásároljon. Kérni, hogy játszon a 200 vásárlóért...

Adjon 4000 Ft-ot, hogy elmehessek egy luxusutazásra... Nem! Nem azért, bár az sem rossz. Engem igazán a tett vonz, hogy 1 nap alatt 100 vásárlóból csináltam 200-at! Ez vonz, ezért hajlandó vagyok koledálni!

És egyszerűen a koldusok azért élnek túl, mert kérnek, folyamatos kérnek. Annyira idegesítő, hogy valamelyik megtalálta azt az érzelmi szintet, amikor a haldoklás tónuson, meg ezen a megalázkodáson mondja. És foglalkozik azzal, hogy mit szólnak mások? Hát baromira nem, egyszerűen túl akar érni és képes volt megfigyelni, hogy csak kérnie kell sokszor.

Na most én úgy kérek, hogy közben akarok adni többet, hogy tényleg rendben legyen a cserénk. Mivel Te most nem akartál vásárolni és mégis vásároltál. Ezért vannak az árengedmények.

Szóval ha ma éjfélig vásárolsz 3 terméket, a 4. -et ingyen adom! A cég működése közben a 4 után tud kijönni 1 plusszban, viszont a száll ktg-ek, meg 2 pozíciót kell futtatni, ráadásul min fél évig. Szóval elég maceráns még 1 ingyen terméket is létrehoznod, dehogy 3 után... Megéri ez nekem? Ne is foglalkozz vele! Csak fossz ki! 

Egyébként erről a koldulásról mondanék egy sztorit.

Ha segíteni akarsz egy koldusnak, aki valójában nem tetteti, hogy megalázkodáson, szégyenkezésben van. Egyébként ha pénzt adsz egy koldusnak, tudjad, hogy nem vagy magasan ezen a tónusskálán. Asszem a kiengesztelés, sajnálkozáson. De ha egy koldustól pénzt mersz kérni, na az azt mutatja, hogy nagyon magasan vagy ezen a skálán, játszma szinten.

Kb 15 éve lehetett és kért tőlem egy fickó a Blaha Lujza téren, akit láthatóan eléggé megviselt az élet. És mondom neki, hogy inkább adjál Te nekem. Ez kizökkentette az állapotából és kommunikációba került, nem értette, hogy miért neki kellene adni nekem. Mondtam neki, hogy azért, mert ki kell áramoltatnia. Ő akkor lesz jobban, ha kiáramoltat. És ha kiáramoltat, akkor utána többet tud beáramoltani. És felcsillant a szeme és a kezében lévő aprót az én kezembe adta és vidáman elsétált. 

Nem találkoztam vele többet, nem tudom mi történhetett aztán, az is lehet hogy munkája lett és most már nem szükséges az utcán koldulnia. Nem tudom, de valójában 

EZ A CÉLOM

hogy segítsek Neked megmozdulni, hogy képes legyél KINYÚLNI valamiért!

Drágák a termékek? Nem a termék a drága, hanem az, hogy nem engeded meg magadnak!

Egy minőségi életet élhetsz! 

És 4000 Ft? 

Hát valószínű ez még nem a minőségi élethez elegendő, viszont lehet betekintést nyerhetsz! 

Ez annyira új, hogy még nekem sincsen, de az eddigi tapasztalataim alapján bármelyik termék nekem az első alkalommal már valamit jelentett. 

Legutóbb ez a DNS tisztító, ez rendesen felébresztett! Ahogy írta az egyik partnerem, hogy olyan mintha be lenne speedezve (kábszer) és már nem mer bevenni belőle 4 szemet. Mivel ezt 2 hétig kell szedni, ez a tisztítókúra. Egyébként teljesen természetes anyagokból áll (kurkuma, japán akác, hagyma, eper...)

elfolyo_fenek.jpgÉs a nagy kedvencem a Shake! Az egy élet megváltoztató cucc! Nem is értem, hogy amikor valaki elkezd hízni, miért nem változtat valamit, hogy lehet pl. ekkorára hízni, mint ami a képen van. Egyébként egy tök okos fiatal amerikai srác, Afrikában tanult és nem tudott leülni olyan székre, aminek oldalon is volt tartója. Az így tüntesd el a sörhasad technolóliát valaki eljuttathatná hozzá és a hasonló bajban lévő társaiknak!

 

 

Szóval hívj!

30-388-6660

sziklaszilard@gmail.com

 

Kérdezte tegnap a tanfolyam koordinátor, hogy elértem-e a kvótámat, mert akkor jöjjek be tanulni. Mondtam neki, hogy nem, úgyhogy szerezhetne nekem valakit aki el akarja tüntetni a sörhasát. Azt írta vissza, hogy rossz a sorrend. Szóval most be megyek tanulni, hátha igazat mondott! Délután 4-től vagyok!

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://peldakepvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr4616740894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása