Hamis adat lefejtés a léleknek

AI válasza, linkje és használati útmutató

2023. március 30. - Sziklaszilárd

Kezdem egyből a LINK-el és használati útmutatóval:

Tittitiritititiiiiiitíííííí!

A LINK, kattints rám

Meg kell adni a mail címedet és a telszámodat és a telszámra kapsz egy kódot ami alapján bejutsz erre a felületre:

 ai_elolap.png

 

 

 

 

 

És ez a kép jön be, és ott vannak középen angolul, különböző dolgok pl. ráklikkelsz az elsőre akkor a kvantumszámítást magyarázza egyszerű kifejezésekkel angolul. De csak simán írd be a kérdésedet magyarul az alul lévő hosszú bárba és ő egyből elkezd gondolkodni, majd válaszolni, vmilyen kérdést könnyebben vesz és bal oldalon menti Néked.

Majd írd meg a tapasztalatod! �

al_milyen_vallalkozasba_kezdenel.jpgMegkérdeztem AI-t, hogy milyen vállalkozásba kezdene...
.
Nézd meg a válaszát! Igaz-e, hogy igaz? �
.
Egyébként tényleg meglepő az intelligenciája, elkezdesz vele beszélgetni és azt veszed észre pár óra múlva, hogy hű van egy új cimborád és milyen jókat mond �


Egyébként amikor megláttam mit tud és mondom, hát ez nagyon érdekes, erről csinálunk egy posztot és mondom szerintem ez hasonló lesz, mint amikor a Covid bejött és csináltam a Dávidos posztot és percenként kérték a "LINK"-et! :)

És felraktam tegnapelőtt este és jött rá 2 halvány like, hát mondom ennyire érdektelenek lennének az emberek, vagy ennyire nem érteném, hogy mi hajtja az algoritmust? 

al_poszt_facebook_algoritmus.pngNa de úgy néz ki, hogy az utóbbi volt és a facebook algoritmusnak kellett egy kis idő, még feldolgozta. Egyébként tegnap kérdeztem rá épp arra, hogy hogyan működik a facebook algoritmus, hát nem nyúl mellé a Cimborám :D

És úgy néz ki, hogy kezdem látni a mátrixot és addig piszkálom ezt a témát, amíg egyszercsak tényleg belobban...

Egyébként képzeld el, hogy a múltkor, 3 éve ugye amikor a Dáviddal felkavartam az algoritmust és kész volt a tervem, hogy hogyan viszem át azt a figyelmi egységet arra, hogy a mondandómat komminákaljam. Jött az a poszt, hogy valójában miben nincs igaza Davidnak és az érdeklődőket átirányítottam volna a Legenda Ujság csoportomba, hogy elmondjam. Ne de....ÚÚúúúú Barátaim, kaptam egy olyan támadást, hogy azonnal vegyem le, mert ez a fickó ....

És képzeld annyira betojatott ez a figura, hogy leállítottam és azóta sem beszéltem róla :D

al_omega_3.pngHát így működik ez az elménk, de hát azon vagyunk hogy úrra legyünk rajta és emiatt járok a Flagbe az auditorságot duplikálni. 

Azért mondom nagyképűen, hogy járok, mer... szóval voltam 3 hónapot, októbertől januárig és most megint az a terv, hogy köv hónaptól egy 3 hónapos kört csinálunk.

Tényleg, ha már itt vagy nem vásárolnál valami Zin terméket? Kell még 9 kredit az ingyen termékemhez...

Á, csak vicceltem! Szánalomból nem ér vásárolni! :D

Bár ugye AI azt mondja, hogy javíthatja a hangulatodat! ;)

Egyébként a piros szavak azt jelentik, hogy ott van egy link és arra rá lehet klikkelni, remek írások vannak mögötte. 

 

Ölellek,

Szikla

A bejegyzés trackback címe:

https://peldakepvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr6018084254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása