Hamis adat lefejtés a léleknek

Mikor vagy balfék?

2019. szeptember 20. - Sziklaszilárd

Mikor vagy balfék?

Mikor vagy nagyképű?

Mikor vagy tiszteletlen?

Mikor vagy nyomulós?

Mikor vagy tolakodó?

Mikor vagy modortalan?

Mikor vagy undok?

Mikor vagy irigy?

matematikus_2.jpg                                        

  Mikor vagy ügyes?

Mikor vagy közkedvelt?

Mikor vagy tisztességes?

Mikor vagy normális?

Mikor vagy illemtudó?

Mikor tartod be a modort?

Mikor vagy kedves?

Mikor vagy bőkezű?

 

Mely kérdések keltették fel jobban az érdeklődésedet?

 

Ha az első, akkor nagy bajban vagy.

Ha a második, akkor bajban vagy.

Ha tudod a válaszokat, akkor Legenda vagy!

 

 A célom az, hogy Legendává tegyelek!

matematikus_1.jpg

 

 Ha elmondom a válaszokat, Legendává teszlek?

Ha elhiszed, akkor igen.

Ha nem, akkor vagy már Legenda vagy, vagy félsz és nem mersz azzá válni.

 

Nézzük a válaszokat!

 

Akkor vagy balfék, ha úgy gondolod balfék tudsz lenni.
Abban a pillanatban, hogy balféknek gondolod magad, már az is vagy.
Azért vagy balfék, mert annak gondolod magad és nem azért, mert az vagy.

Akkor vagy nagyképű, ha úgy gondolod nagyképű tudsz lenni.
Úgy gondolod, hogy a nagyképűség bűn, és neked szerénynek kellene lenned,
mert ez a szociális elvárás. Egyenlőség!

Akkor nem adod meg a tiszteletet, ha nem érted.
És aztán nem érted, hogy a másik épp csak kritikus, te meg figyelmet adsz az egójának.
Ezzel a trükkel ő rávesz arra, hogy magadba nézz, és abban a pillanatban,
amikor Te visszanézel, hogy "Úúú, mit tettem!", már balfék is lettél.
Viszont tiszteletteljes! :D

Akkor nyomulsz, ha akarsz valamit, de nem tudod a know-how-ját!
Szándékod van, de tudásod nincs.
Ilyenkor a „barátunk”, aki szemfüles és észreveszi a hibákat, azt fogja mondani,
hogy „Hagyjál már, ne nyomjál ezen!”, Te magadba nézel, és balfék is lettél.

(Nézd meg az Első Videót, vagy a Nyersen Szeretlek írást,
hogy teljesen megértsd a hasonlatokat!)

Akkor vagy tolakodó, ha nem tartod be a környezeted kommunikációs mintáját.
Szóval modortalan vagy.
De abban a pillanatban, ahogy ezt neked mondják, és Te visszanézel önmagadra, buktál. Valójában nem tudsz önmagadba nézni.
Valaki másra nézel, aki épp modortalan volt, tolakodó és undok.

NEM TE VAGY!

TE HIBÁTLAN VAGY!

matematikus_3.jpg

Gyöngyszem vagy, egy gyémánt, akit megkaristolt a butaság.

 Akkor vagy irigy, amikor másban meglátod a gyémántot és úgy gondolod,
hogy Te nem tudsz olyan lenni.
Nem lehetsz olyan ügyes, olyan okos, mint az a másik, aki épp tündököl!
Ez egy trükk, mert abban a pillanatban, hogy ezt elhitted, balfék is vagy.

Azért vagy balfék, mert a figyelmed hol van?
Azokon a dolgokon, amik nem működnek.

De a figyelmednek hol kell lennie?

Azokon a dolgokon amik működnek!

Pontosan!

Most már tudod.
Addig fogom ezt demózni (demonstrálni) amíg át nem megy.

Legendává teszlek ha akarod, ha nem! :D

Amúgy ez szintén egy hamis adat.
Én nem tudok veled semmit sem tenni, csak Te tudsz saját magadon változtatni.
Már ha van hozzá kedved! ;)

 
Szóval nem tudlak Téged legendává tenni.

Te már Legenda vagy!
 

Ezzel kezdődik.

Egy döntéssel!

morpheus_direktorium.jpg

Akkor nem vagy balfék, ha önmagad vagy,
ha Te hozod meg a döntéseidet és a saját életed éled.

Akkor vagy közkedvelt, ha a realitásszinten kommunikálsz.

Akkor vagy tisztességes, ha betartod a modort és az etikát.

Akkor vagy normális, ha valaki más normálisnak gondol.
Az ő nézőpontjából vagy normális, bolond, nyomulós vagy épp imádnivaló Legenda.

Nagyon veszélyes területre érkeztünk újfent,
mivel ha Téged érdekel, hogy mások mit gondolnak rólad,
akkor balfék vagy, tele önbizalomhiánnyal és figyelemhiánnyal.

Téged az érdekeljen, hogy segíts az embertársadon,
hogy egészséges és sikeres legyen, és ha eközben ő elmond mindennek,
azt nehogy magadra vedd, mert azzal úgy behúzod a féket, hogy csak füstöl.

Ha beleesik a gyereked a folyóba, és azon igyekszel, hogy a gyorsan folyó víz nehogy elsodorja.
És miközben egyik kezeddel tartod, a másikat meg mondjuk tövisek szúrják,
akkor sem fogod abbahagyni a mentését.
 
 

Na jó! Nézzük a félelmeket!

 

De mi van akkor, ha mégsem jön össze?
Mi van akkor, ha beégek?
Mi van akkor, ha kiderül a képtelenségem?
Mit fognak szólni?
Milyen ciki lesz az, ha mindenki látja, hogy nekik igazuk volt,
nekem meg nem, mivel az ember sikertelenségre született, nem?
Ki lehetne sikeres?
A sikerhez hosszú, hosszú idő kell, és keményen meg kell dolgozni érte.

Igen!

Pontosan azokban a pillanatokban, amikor ezeket gondolod, balfék vagy!

Egy lúzer.

Mert hol van a figyelmed?

Azokon a dolgokon, amik nem működnek! 

És hol kell lenni a figyelmednek?


Pontosan azon, CSAK azon, amik működnek!

Foglalkozhatsz képtelen emberekkel, hogy képesebbé tedd őket.

De minek?

Keressed a képeseket!

Azokat, akik hajlandóak tanulni és hajlandóak megfigyelni,
hogy minden úgy igaz, ahogy mondom.

Ahogy a KIRÁLY (CROWN) mondja!
crown.jpg
Mert ha a KIRÁLY azt mondja, hogy így van, akkor az úgy van!
Nem kérdőjelezed meg, amit a KIRÁLY mond!
Mivel ha megkérdőjelezed, akkor már nem tartozol a királysága alá, 
és nem élvezheted az univerzuma gyümölcseit.

Igen!

Sajnos nincs idő arra, hogy meg tudd figyelni, igazat mondok-e.

Neked ezt már korábban meg kellett figyelned,
és most, hogy látod, mások is így gondolják,
 csatlakozol csapathoz, hogy ezt a gondolatot tovább adjuk.

A CROWN szint látótávolságon belülre került ezzel a gondolattal!


10 napunk maradt is, hogy megvalósítsuk! 

2 hétig keményen dolgoztam ennek a képnek a megrajzolásával.
Le kellett fejtenem 1-2 hamis adatot magamról,
hogy rájöhessek mire kell fókuszálnom.

 Szóval!

Kettő, azaz 2 rakéta LEGENDÁRA van szükségem!

A múlt hónapban már találtam egyet,
aki szerintem ehhez a játszmához is csatlakozni fog.

Tehát valójában egyetlen LEGENDÁRA van szükségem,
aki jobb mint én, és jobb, mint az összes eddigi próbálkozó!

Olyan valakire, akinek reális az, hogy 1 hét alatt 1 millió Ft-ot keressen.

Ezek a tulajdonságok jellemzik:

diamond_szalkai_uveg.jpg

Gyémánt:
Tiszta, nem problémázik, hanem áramlik.
Akarja és megszerzi magának amire szüksége van.
Tisztán és nagyon egyszerű, őszinte kommal teszi mindezt.
Látja, hogy mi mozgatja a dolgokat.
Inkább húzza, mintsem nyomja a ciklusokat.
Amerre megy megcsodálják, mert csillog.
Konfrontál és a komplexitás csírája sincs benne.
Ő Önmaga!
Önbizalmát nem lehet letörni - mégha nagy ritkán valaki meg is próbálkozik ezzel -,
mert idejének nagy százalékában a jelenben van!
Érzékel!

Mindazt, amit annak idején én lassú tempóban 9 hónap alatt csináltam meg,
valaki 3 hónap, valaki 1 hónap alatt, és már 2 hétről is hallottam aki megoldotta.

De ha engem másolsz, akkor sem fogsz búsulni 1,5 év múlva ;)

zin_fizu_euro.jpg 

Az én csapatom a legjobb, legetikusabb
- nem véletlenül,  etika tisztként is Legenda voltam -,
e z é r t  . . .

A Rakéta Legendának itt a helye!

raketa.jpg

Az ajánlat az,
hogy befektetsz 1000 eurót és 1 hét múlva kiveszel 4000-et!

Ráadásul azért az 1000 euróért még 2500 euró értékű termékeket is kapsz,
ami nekem többek között a magas vérnyomásomat, szívritmuzavaromat,
alvászavaromat és túlsúlyomat is kezelte.
Olyan nyereségek születnek nap mint nap, hogy csoda!

 Pár napja egy barátom is elkezdte használni a termékeket és ezt írta:

 "A vércukorszint ingadozásom megszűnt, eddig észre sem vettem,
hogy van ilyenem, ez miatt nem szédülök edzés alatt!

Sokkal kevésbé kívánom az édességet!
A Zinobiotic készítmény hatására elkezdtem kitisztulni,
olyan színű, amikor WC-re megyek, amilyen színűt én nem ettem
- már elnézést, hogy leírom -, de durva a tisztulási folyamat!"

 Aztán egy hölgy:

 "Cukorbeteg vagyok 23 éve, többszörös szövődménnyel.
Lassan egy hónapja iszom a Balance olajat.
A legszembetűnőbb változás már egy hét után jelentkezett a vércukraim javulásában!"

 Aztán egy másik hölgy:

 "A seprűvénáim halványodnak. Az emésztésem még klasszabb.
És még egy: gyorsabb lettem. Mintha az agyam jobban dolgozna!"

 Szóval nem kérdés, hogy a termékek működnek-e,
és az 1000 euróért nagyon sok jó terméket kapsz.
Ráadásul a cég 1 év múlva visszaadja ezt a befektetésedet.

Korábban már részleteztem, hogy 63 eurocentre jön ki naponta
az egészséged fenntartása, és ennek a gondolatnak a kipróbálása még úgy is,
ha senkit nem tudsz meggyőzni, hogy kipróbálja a termékeket.

De ugye mi nem erre fókuszálunk!

Mi arra fókuszálunk, hogy nem lesz olyan barátod,
aki szeretne kimaradni ebből a játszmából!


Tehát akkor nézzük a matekot!

Á, hagyjuk, a múltkor sem értette senki.


A lényeg az, hogy én értem és levezetem neked ha erre van szükséged.

Szerintem jobban értem a rendszert, mint aki kitalálta.

Nem véletlenül lettem közép-európa első Top Teamje,
100 személyes vásárlói előfizetéssel.

Az elmémben olyan függvények vannak,
hogy ha valaki megmondja, milyen termékre van szüksége,
az adatkezelőm azonnal kiadja a megoldást,
hogy hogy lesz neki az ingyen már az első vásárlásnál!

De most ráálltam a mentorálásra, szóval az elmém ma reggel például azt adta ki,
hogy hogyan fogsz tudni keresni 1 hét alatt 1 millió Ft-ot!

 Szóval megbízhatsz az adatkezelőmben.

Nagyon mókás, mert a rakéta Legendám, akit a múlt hónapban fedeztem fel
- már korábban is felfedeztem, csak nem tudtam eddig előcsalni belőle ezt a képességét –,
azt mondta épp tegnap este, amikor számonkértem azon, hogy nem küldte el a levelező tanfolyamára a leckét, hogy minek tanuljon, amikor nekem ennyire jól működik az adatkezelőm? Csak mondjam el mit kell csinálnia és ő csinálja :D

 Mindenesetre mivel az én adatkezelőm pontosan amiatt működik ennyire jól, mert az a levelezőtanfolyam amit épp csinál (Alapok) azt tanulom újra és újra. Már 2x végeztem el és minden nap azzal kezdem a napot, hogy 1 órát tanulok. Nagyon megkönnyíted a dolgunkat, ha megcsinálod vagy elolvasod ezeket az anyagokat. Ügyesen trénírozza az elméd és csodákat tudsz létrehozni. Mint pl. a múlt hónapban a Direktor szint.

 

Most a Te Gyémánt szintedet fogjuk megcsinálni 1 hét alatt!

diamondom.jpg

 

Hívj!

 

30-388-6660

 

 Vagy a posztulatum@gmail.com -ra írd a szándékodat!

 

 

Az van, hogy sajnos (vagy szerencsére) maximalista is vagyok,
és szeretnék mindenkinek segíteni!

Valójában ez impossible, de törekedni lehet rá!

Szóval kitaláltam, hogy hogy vehetnél részt ebben a játszmában,
még akkor is, ha nincs 336 ezer Ft-od.

A szemfülességed és ügyességed most nagyon megtérülhet!

 

Mivel ez egy bináris rendszer, egymás alá teszem az embereket.

Aki előbb érkezik, az előnyben van azzal szemben aki később!

 

Szóval ha van 168 ezer Ft-od, akkor kapsz egy fél csomagot, 
és még 2 ajándékterméket is!

Ha van 84 ezer Ft-od, akkor kapsz egy negyed csomagot, 
és még 1 ajándékterméket is!

Ha van 42 ezer Ft-od, akkor kapsz egy nyolcad csomagot,
és még 1 kis üveg balance olajat ajándékba!

Ha van 21 ezer Ft-od, akkor kapsz 2 olajat, 
és még így is b
ekerülsz a rendszerbe!



Úgy, hogy miközben kipróbálod a terméket is, és magadat is,
lehet, hogy a következő rakéta Legenda épp alólad indul!

 

Keress Barátom!

 

30-388-6660

 

posztulatum@gmail.com

 

fel_az_egbe.jpg 

 

Ha ezt végigolvastad és mégsem élsz a lehetőséggel,akkor megírnád, hogy mi az amit jónak találtál az írásomban, mert ezzel segítenél, hogy a sikeres akcióimat megerősítsem és ezáltal a következő írásomban lehet még többet tudok tenni érted! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://peldakepvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr6115138870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása