Hamis adat lefejtés a léleknek

Nincs több igény a szabadságra...

Vagy inkább nézzenek hülyének, minthogy valakitől függjek?

2021. február 14. - Sziklaszilárd

kyalami_terasz_2.jpgMikor nem vagy szabad?

Mikor nem vagy független?

Mikor szivatnak Téged?

Ezek a kérdések foglalkoztatnak, vagy inkább ezek:

Mikor vagy szabad?

Mikor vagy független?

Mikor nem szivatnak Téged?

Ha az utóbbi akkor bajban vagy, ha az első 3, akkor NAGY BAJBAN vagy!

Ha tudod a válaszokat, akkor LEGENDA vagy!

A célom az, hogy Legendává tegyelek.

De ha nincs igény rá.... akkor ugye nehezebb...

Na most tényleg, Neked van igényed rá?

Van elég bátorságod és pénzed, hogy azt csinálj amit szeretnél?

img-1333.jpgA Covidos őrületben utaztál külfödre? Esetleg másik földrészre?

De mondhatod, hogy Szikla, hát hogyne akarnék szabad lenni, és anyagilag független, de nem értek én ehhez...

Ez már egy jobb pont, mivel kommunikálsz valamit, valamennyire lehet reális, hogy az, hogy kijöhetek fél évig egy idegen országba és itt tanulhatok teljes időben, az annak következménye, hogy 2019 és 2020-as éveimben csináltam olyan tevékenységet, ami ezt lehetővé tette. Nem?

És lehetséges, hogyha foglalkoznál 2 évet ezzel a tevékenységgel, neked is lehetővé tenné ezt a kiruccanást, nem?

Mondhatod azt, hogy megpróbáltam már, de nem sikerült. Hát akkor próbálkozz mással, vagy próbáld meg másképp.

Soha nem a cég, a tevékenység az, ami igazán a változást fogja hozni az életedben. Hanem azok a pillanatok, amikor a nehézségeid ellenére tovább csinálsz valamit.

De mondhatod azt is, hogy mindenki is már ezt csinálja és már nincs további igény rá. Betelt a piac.

hajni.jpgNem tudom, én még találkozok nem teljesen egészséges emberekkel és olyanokkal is akik nem teljesen szabadok, nem teljesen függetlenek.

Hát igen, de Ők másféle képpen akarnak egészségesek és szabadok lenni. 

Ja, így már értem....És nincs senki más, aki ilyen módon szeretne egészséges és szabad lenni?

Hát... biztos van, de nekem arra nincs időm, hogy megkeressem...

És pontosan így van, ha nincs időd rá, akkor nem tudod megkeresni.

De ugye mint tudjuk, ez csak egy látszat kifogás, az igazi miért az, hogy nem vagy hajlandó arra, hogy elkezdj egy új tevékenységet és amíg meg nem tanulod, hogyan kell csinálni addig hülyének nézhetnek...

Az ember nem szereti, ha hülyének nézik. Olyan kényelmetlen érzés. De ha változtatni akarsz, akkor kénytelen leszel bevállalni. Tök mindegy mivel kezdesz el foglalkozni, lesz olyan amikor hülyének fognak nézni!

drainer.jpgAmikor Fuel Drainer voltam Angliában (2014-16) volt részem abban, hogy többször hülyének nézzenek. Már az autószerelés olyan szakma volt, ami igazán megfelelt a hülyének nézés terepének. Kérdezni nem lehetett, mert ha igen akkor kinevettek, hogy azt sem tudod, és így az ember inkább próbálta imitálni, hogy tudja.

De ha valamit meg akarsz tanulni, akkor valahogy meg kell tudnod. Emlékszem volt egy olyan szituáció, hogy ki akartam szedni az autóból a gyertyát és nem volt hozzá megfelelő gyertyakulcsom. De a főnököm azt mondta, hogy van. Minden szerszám, ami szükséges rendelkezésemre áll. Mivel Ő volt a főnököm, és mint autószerelő rengeteg leértékelést kaptam ugye, ezért elfogadtam, hogy hát lehet én vagyok a hülye, legközelebb jobban figyelek. Mert ilyenkor mindig az volt, amikor besültem, hogy valaki másnak kellett kimenni és az sem értette, hogy mi bajom volt az autóval, mert tök könnyen megcsinálta.

Aztán volt még egy nagy szívatás, hogy egy autót kimentem megcsinálni és eredetileg már volt vele valami gáz, és a cégen akarták leverni és le is vettek ekkor a munkáról és felküldtek Skóciába képzésre, hogy legközelebb már értsem. 

És aztán egyszercsak tényleg megértettem. Megértettem azt, hogy vannak embertípusok akik szívatni akarnak és a múltad miatt érzékennyé válsz a hasonlóságokra. Mindenesetre amikor kb 2 hónappal a kinevettetésem után szereztem egy belevaló gyertyakulcsot, mert épp egy autószerelő mellett kellett csinálnom és Ő kölcsönadott egyet és tényleg kíváncsi voltam, hogy én vagyok teljesen hülye, vagy a főnököm.

A főnököm volt az, mert hamis adatot adott, nem volt ahhoz a típushoz gyertyakulcsom. És egyszercsak a nagyképű "okos" Drainerek, és a mégokosabb főnököm sem volt már a cégnél. A tulaj rájött - miközben a Freewindsen volt képzésen -, hogy nem velem van a baj és én jó vagyok. Ezután annyira megbízott bennem, hogy engem kért fel arra, hogy toborozzak magyarokat és egyszercsak highest evereket csináltam, és kiemelt figyelemmel szolgálták az igényeimet.

power.jpgSzóval, ha tudod, hogy mit és hogyan kell csinálni, akkor már nem kell bizonygatni senkinek, hogy béna vagy. Mert akkor már láthatóan is jó vagy. A statisztika mutatja. De addig valahogy el kell jutnod.

Van egy biztonságos munkád, nem akarod feladni? 

Nyilván, én sem adnám fel. 

És van napi 10 perced, hogy elkezdj kreálni egy második bevételi lábat?

Azt mondod ez lehetetlen?

Bebizonyítom, hogy lehetséges.

Adok Neked percenként 100 Ft-ot, hogyha 1 hónapon keresztül megcsinálod a 10 perces feladatot és nem kerestél többet vele, mint ez a jutcsi!

Nem ismersz, nem bízol bennem? Félsz, hogy ellopom a perceidet?

kyalami_futas.jpgJogos a félelmed, mert nem tudom, hogy Neked sikerülni fog-e.

Azt tudom, hogy nekem működik, de én már nagyon sokat tanultam az emberi viselkedésről, nagyon sok energiát fektettem abba, hogy megfigyeljem a működőképes és a működésképtelen tevékenységeket.

Ha Te is ilyen vagy, akkor könnyű dolgod lesz. Ha nem, és ennek ellenére mégis kíváncsi vagy és változtatni akarsz a helyzeteden, akkor egy kalandban lesz részed!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://peldakepvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr3916426406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása